مراسم افتتاح نمایشگاه عکس چشم ما حیرت ، روز جمعه 21 مهرماه ساعت 18 در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می شود. همزمان با برگزاری این نمایشگاه به مدت ده روز ، مراسم تعزیه ای نیز توسط هنرمندان عراقی به اجرا در می آید.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۵۳
افتتاح نمایشگاه عکس چشم ما حیرت در میدان امام حسین (ع)

به گزارش جام جم آنلاین "چشم ما حیرت" عنوان مجموعه عکس هایی است که مجتبی حیدری ، عکاس مستند اجتماعی کشورمان از همایش پیاده روی اربعین در عراق و حرکت کاروان ها از مسیر بصره تا کربلا طی سالهای 92 تا 95 گرفته است.

حیدری در این عکس ها، داستان از زندگی چند تن از خادمان عراقی را نیز به تصویر کشیده است؛ افرادی که بعنوان در این ایام خالصانه به عزاداران اباعبدالله حسین (ع) خدمت می کنند.

در این بخش داستان زندگی شخصیت هایی مانند غنده شایع مادر شهید مدافع حرم که در شهر نجف ساکن است، یوسف طوما مرد مسیحی ساکن شهر بصره، طارق نوجوانی اهل شهر الجبایش، ایاد جلاب مرد ماهیگیری اهل شهر الجبایش، عباس عبودی جوان ٢٩ ساله ساکن شهر الجبایش، فاضل جوانی که عضو نیروهای ویژه پلیس عراق است، استاد منذر نقاش اهل شهر خضر، محمود ساکن شهر کفل، علی جوانی ۳۵ ساله و ساکن شهر سماوه و عباس جوانی اهل حله روایت می شود.

پیش از این نیز این نمایشگاه در ماه رمضان، در مشهد و در ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی دایر بود.

طراحی پوستر این نمایشگاه را که با حمایت اول مارکت برگزار می شود، حیدر رضایی و طراحی لوگوی آن را حمید عجمی انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها