روز گذشته (چهارشنبه) دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در ادامه درگیری های لفظی با ورزشکاران آمریکایی در توییتی پای یوسین بولت، قهرمان دوی جهان را به میان کشید.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۸۸
پای یوسین بولت به درگیری‌ لفظی ترامپ و ورزشکاران باز شد +عکس

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین از ایسنا، دونالد ترامپ که پیش از این به زانو زدن بازیکنان فوتبال آمریکایی به هنگام پخش سرود ملی آمریکا اعتراض کرده بود، در توییتی نوشت که «حتی یوسین بولت که قهرمان دوومیدانی تاریخ است به سرود ملی آمریکا احترام گذاشته است.»

بازیکنان NFL برای اعتراض به خشونت‌ها علیه سیاه پوستان در آمریکا هنگام پخش سرود ملی در مسابقات NFL به جای ایستادن زانو می‌زنند، این مساله چندی پیش باعث خشم رییس جمهور آمریکا شد و او از مالکان تیم‌های NFL خواست تا ورزشکاران معترض را اخراج کنند.

این صحبت‌های ترامپ با واکنش‌های زیادی همراه بود و بسیاری از منتقدان ترامپ را «نژادپرست» خواندند.

برخی از ورزشکاران حرفه‌ای آمریکایی به صحبت‌های ترامپ واکنش نشان دادند. استفن کری، ستاره بسکتبال آمریکا در توییتی اعلام کرده بود که علاقه‌ای به رفتن به کاخ سفید و دیدار با ترامپ ندارد.

لبرون جیمز دیگر ستاره NBA نیز ترامپ را «مفت خور» خوانده و اعلام کرده بود که این مردم آمریکا هستند که کشور را اداره می‌کنند و نه یک نفر بنابراین ترامپ نمی‌تواند با صحبت‌های تفرقه افکنانه خود بین مردم سیاه پوست و سفید پوست در آمریکا فاصله ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها