برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش، با ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال، پیرامون محرومیت هایی که برای باشگاه پرسپولیس و طارمی به وجود آمده است، به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۸۲
ریشه یابی محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش، ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال، در پاسخ به این سوال که به نظر شما ریشه و علت شرایط نابه سامانی که برای باشگاه های ما به وجود می آید چیست، بیان کرد: ما در زمینه حقوق بین المللی ورزش بسیار کم تجربه هستیم و اطلاعات محدودی داریم. افراد متخصص و آگاه به این حوزه نداریم. ما لازم است حتماً در مجامع بین المللی نماینده داشته باشیم.

وی، در خصوص محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی گفت: از روز چهارشنبه متوجه شدیم باشگاه پرسپولیس و بازیکن خوب این تیم، طارمی مورد تحریم قرار گرفته اند. ما براساس شرایط ویژه ای که داریم، پنج شنبه و جمعه تعطیل هستیم و اروپا شنبه و یکشنبه تعطیل است و ما مسائل را به درستی نمی دانیم. ظاهراً رأی صادره این نیست و براساس ماده 58 اساسنامه فیفا برای واخواهی این حکم 3 هفته فرصت است.

ذوالفقارنسب ادامه داد: ظاهراً از تیرماه سال گذشته اخطارهایی به باشگاه پرسپولیس داده شده است؛ اما این باشگاه و نماینده طارمی همه نسبت به شکایات متعدد باشگاه ترکیه ای بی تفاوت بودند. باشگاه ترکیه ای هم در فیفا و اروپا نماینده هایی دارد و از تیرماه سال گذشته پیگیر این قضیه بوده اند. متأسفانه ما مسئله را در بایگانی گذاشتیم و بی توجهی کردیم تا یک سونامی واقعی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد شد.

کارشناس فوتبال، خاطرنشان کرد: ما باید بسیار دقیق و آگاهانه و بر مبنای قواعد حقوق بین الملل رفتار کنیم و فرصت بخواهیم. اگر پرسپولیس استدلال هایی دارد، امور حقوقی باشگاه پرسپولیس وارد میدان شود و در صورتیکه باشگاه امور حقوقی ندارد، باید در کوتاه ترین زمان افراد متبحری را در داخل و خارج ایران به خدمت بگیرند تا روی این پرونده کار کنند.

برنامه صبح و ورزش با کارشناسی والی زاده، کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی است که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها