شب گذشته مرحله سوم مسابقه ادابازی در خندوانه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰۵
لباس‌ بادی هم به کار پالتی‌ها نیامد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته مرحله سوم مسابقه ادابازی در برنامه خندوانه آغاز شد.

برنامه خندوانه میزبان دو گروه امید نعمتی، مهیار طهماسبی ( پالت) و محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو ( صدا سیما) بود.

ابتدای برنامه خندوانه، رامبد جوان درباره تغییرات قوانین مرحله سوم مسابقه ادابازی توضیحاتی ارائه داد.

گروه صدا سیما با 110 نشان و گروه پالت با 70 نشانی که از مرحله قبل به دست آورده بودند، به مرحله سوم راه پیدا کردند. آنها می‌توانستند از این نشان‌ها، برای دریافت زمان بیشتر و دو برابر کردن امتیازهایشان استفاده کنند.

برای آغاز مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان برای کری‌خوانی داشتند. در این بخش، گروه صدا سیما تیتراژ سریال «لیسانسه‌ها» را با صدای امید نعمتی لب‌خوانی کردند که برای خود نعمتی هم جذاب و هیجان‌انگیز بود، به همین دلیل بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو و گروه پالت هم به آنها امتیاز دادند، به این ترتیب گروه صدا سیما اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول هر دو گروه باید کلماتی را ادابازی می‌کردند. گروه امید نعمتی، مهیار طهماسبی 22 امتیاز و محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 35 امتیاز کسب کردند.

در بخش دوم مرحله سوم مسابقه ادابازی، هر یک از گروه‌ها بر اساس کلمه های داخل پاکت، مسابقه اسم و فامیل را روی برگه‌ای می‌نوشتند و برای هم گروهی خود با ادا اجرا می‌کردند. تا این قسمت مسابقه، گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 60 امتیاز و امید نعمتی، مهیار طهماسبی 34 امتیاز کسب کردند. البته در این مرحله گروه صداسیما از نشان‌های خود برای دو برابر شدن امتیاز استفاده کردند.

در مرحله پایانی لحظات جذابی را شاهد بودیم. دو گروه با پوشیدن لباس‌های بادی کلماتی را انتخاب کردند و باید با این شرایط مسابقه را اجرا می‌کردند. در این بخش گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 75 و گروه امید نعمتی، مهیار طهماسبی 49 امتیاز کسب کردند.

در نهایت گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو با 75 امتیاز به مرحله فینال صعود کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها