دومین رویداد کارآفرینی مد و لباس با عنوان «مد و تک» در حالی از روز چهارشنبه گذشته آغاز به کار کرده است که با برپایی چند کارگاه آموزشی توانسته گام های جدی در پیوند فن آوری و تولیدکنندگان پوشاک داخلی بردارد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۷۵
54 ساعت با  «مد و تک»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از «مد و تک»، دومین رویداد کارآفرینی مد و تک با هدف گردهمایی طراحان و متخصصان حوزه مد و لباس، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک، مدیران تجاری و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب‌وکار گرد هم آمده تا با ارایه ایده‌های خلاقانه و بکر خود، کارآفرینی کرده و به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در واقع هدف از برگزاری رویداد مد و تک، آشنایی با ادبیات و اصول راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق در صنعت مد و لباس، گسترش بسترهای بازرگانی و فروش، به‌روزسازی سیستم خرده‌فروشی پوشاک به منظور کمک و تقویت فروش پوشاک ایرانی و حمایت از فرهنگ ایرانی اسلامی است.

دومین دوره این رویداد نیز طبق روال سال گذشته در دو بخش آموزشی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود و هرکدام از این تیم ها متشکل از طراحان گرافیک، طراحان لباس، برنامه نویسان و متخصصان کامپیوتر بوده که در طی روز اول تیم ها ایده های خود را بعد از سخنرانی داوران و مربیان مطرح کرده و پس از رای گیری ایده هایی که قابلیت اجرایی داشتند انتخاب می‌شوند.

در روز دوم ایده های انتخاب شده به مرحله اجرا درآمده که در طی این روز مربیان در کنار تیم ها هستند و برای اجرای بهتر آنان را راهنمایی می‌کنند ضمن اینکه کارگاه های آموزشی هم در این روز برای تیم ها برپا است.

در روز سوم که روز آخر این رویداد بود بعد از تکمیل نهایی ایده ها، تیم ها و ایده های که اجرا شده است توسط هیات داوران که شامل افراد متخصص و کارشناسان صاحب نام به داوری گذاشته شده و هر دفاعیه‌ای شامل تشریح ارزش اقتصادی و بازار هدف را مطرح می‌کند.

نکته مهم در این رویداد امکان جذب سرمایه و سرمایه گذاری تیم‌های منتخب برای ورود عملیاتی ایده‌های برآمده از تکنولوژی‌های نوین به بازار مد و لباس کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها