با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی پرچمدار نوکیا که هفته آینده برگزار می شود، تصاویر جدیدی از موبایل مورد انتظار نوکیا 8 در شبکه اجتماعی WeChat منتشر شده که مشخصات فنی تلفن مذکور را نیز در نمایشگر آن نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۸۰
انتشار تصاویر جدید از نوکیا 8 و احتمال عدم عرضه نوکیا 9 در سال جاری

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، موبایل مورد بحث با کد «TA-1012» و به عنوان یکی از محصولات HMD Global معرفی شده که پیش از این تصور می شد کد مذکور، مربوط به یکی از مدل های نوکیا 9 باشد.

اما طبق نظر تحلیلگران حوزه، به احتمال زیاد در سال جاری تنها شاهد رونمایی و عرضه یک مدل رده بالا از نوکیا خواهیم بود که نوکیا 8 نام داشته، و اطلاعاتی هم که تا کنون در ارتباط با کد های TA-1012 ،TA-1004 و TA-1052 منتشر شده همگی مربوط به این تلفن هوشمند هستند.
نوکیا 8 با چیپست اسنپدراگون 835 و نمایشگر QHD به بازار می آید

با توجه به تصاویر جدید، پرچمدار نوکیا از یک چیپست کوالکام با فرکانس پردازشی 1.9 گیگاهرتز بهره می برد که با در نظر گرفتن پردازنده گرافیکی آدرنو 540، چیپست مورد استفاده به احتمال زیاد اسنپدراگون 835 خواهد بود. این دستگاه همچنین به 4 گیگابایت رم نیز مجهز شده که با استانداردهای موجود مطابقت داشته و کاربری مناسبی را در اندروید 7.1.1 فراهم می کند.

همچنین در تصویر دیگری شاهد اطلاعات مربوط به دوربین دستگاه هستیم که از حضور دو سنسور 13 مگاپیکسلی، با نسبت ابعاد تصویر 4:3 و توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K حکایت دارد. نمایشگر نوکیا 8 نیز از رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار بوده و تراکم پیکسل 559ppi را فراهم می کند.

گفتنی است بر اساس اطلاعات موجود، پرچمدار جدید نوکیا (تحت مالکیت HMD Global) پس از معرفی با قیمتی در حدود 500 یورو (بسته به مالیات کشور مقصد) به فروش خواهد رسید.

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها