در پی اقدام سوال‌برانگیز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تحلیف حسن روحانی و حرکات عجیب برای گرفتن عکس سلفی با «موگرینی»، رسانه‌های پاکستانی به تحلیل این خبر پرداختند.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۶۰
بازتاب گسترده سلفی جنجالی در رسانه‌‌های پاکستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تلاش سوال‌برانگیز تعدادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حرکات عجیب برای گرفتن تصویر سلفی با «موگرینی» مسئول سیاست‌های خارجه اتحادیه اروپا، واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است.

رسانه پاکستانی داون نیوز نوشت: در پی حضور موگرینی در مراسم تحلیف حکم ریاست جمهوری «حسن روحانی» چند تن از نمایندگان مرد مجلس ایران تلاش فراوانی برای گرفتن تصویر سلفی با مسئول سیاست‌های خارجه اتحادیه اروپا انجام دادند.

در این گزارش آمده است این اقدام نمایندگان مجلس خشم مردم ایران را برانگیخته و در فضای مجازی از آن با نام سلفی حقارت یاد کرده‌اند.

«سما تی وی» هم با پرداختن به این موضوع نوشت این کار نمایندگان مردم ایران را بسیار خشمگین کرده است و آن را زیر سوال بردن عزت ملی خود دانسته‌اند.

این در حالی است که رسانه های بسیاری به پوشش این خبر پرداخته و آن به چالش کشیدن عزت مردم ایران دانسته‌اند.

علی رضا سلیمی نماینده مجلس در این خصوص گفت: اگر گرفتن سلفی با موگرینی توهین به مردم ایران تلقی شود می‌تواند پرونده ویژه‌ای علیه آن تشکیل شده و به آن رسیدگی شود.

بی توجهی موگرینی به افرادی که تلاش داشتند تصویر سلفی بگیرند باعث شد تا مردم ایران این اقدام نمایندگان را توهین به خود تلقی کرده و در فضای مجازی ازاین حرکت به نام سلفی حقارت و سلفی ذلت یاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها