با توجه به خبرها، به‌نظر می‌رسد که گوگل در حال آزمایش یک قابلیت جدید برای اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب است. به‌تازگی برخی از کاربران قابلیت تغییر سرعت ویدیو‌ها را در اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب مشاهده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۱۵
گوگل در حال آزمایش قابلیت تغییر سرعت ویدیو برای اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، این قابلیت از گذشته برای نسخه دسکتاپ این برنامه وجود داشته اما اپلیکیشن یوتیوب تاکنون فاقد این ویژگی بوده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا سرعت ویدیو‌ها را کاهش یا افزایش داده و برای ویدیو‌هایی که سرعت کم و زمان طولانی دارند، بسیار مفید و کاربردی است.

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که ویدیوهای پاکدست را با سرعت بیشتری مشاهده کرده و با استفاده از این قابلیت، مدت زمان مشاهده این ویدیو‌ها به نصف زمان اصلی کاهش خواهند یافت. کاربران می‌توانند این قابلیت را برای ویدیو‌های مورد نظر خود از قسمت تنظیمات فعال کنند.


با فعال کردن این قابلیت، گزینه‌ی تغییر سرعت پخش نزدیک به محل قرارگیری زیرنویس ویدیو نمایان خواهد شد. با انتخاب این گزینه قابلیت کاهش سرعت پخش ویدیو با گزینه‌های 0.25x ، 0.50x و 0.75x و افزایش سرعت پخش با گزینه‌های 1.5x ،1.25x و 2x وجود دارد.

درحال‌حاضر این ویژگی برای تمامی کاربران در دسترس‌ نیست و عده‌ محدودی به این ویژگی دسترسی دارند. اضافه شدن این قابلیت نشان‌دهنده این موضوع است که گوگل قصد دارد تا کاربران در نسخه موبایل یوتیوب، تجربه یکسانی در مقایسه با نسخه دسکتاپ این برنامه داشته باشند.

البته اضافه شدن این ویژگی به نسخه اندرویدی این برنامه هنوز قطعی نیست، ولی به احتمال فراوان در آینده نزدیک این ویژگی برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت و این موضوع بستگی به استقبال کاربران از این ویژگی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها