شبکه چهار سیما به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های مختلفی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است که در این ایام بر روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۰۱
ویژه برنامه های شبکه چهار سیما در دهه کرامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند ایران-مشهد، آستان بهشت، گوهرشاد و ایران مشهدالرضا عناوین برنامه هایی هستند که در دهه کرامت از شبکه چهار سیما پخش می شود.

مستند «آستان بهشت» با هدف معرفی آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در 21 دقیقه تولید شده و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، سه شنبه 3 مرداد ساعت 17 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این مستند به کارگردانی حجت رنجبری، آستان حضرت معصومه (ع) شامل مسجد امام حسن عسکری (ع)، مدرسه فیضیه، موزه آستان مقدس، درمانگاه حضرت معصومه (ع)، و نیز مراسمی از اذن دخول را به تصویر می کشد.

زنان برتر جهان اسلام که کارهای عام المنفعه اجتماعی داشته اند در مستند «گوهرشاد» معرفی می شوند. این مستند پنج قسمتی از روز سه شنبه 3مرداد ساعت 12 تا یکشنبه 8 مرداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

مجموعه «مستند ایران-مشهد» ساخته حمید مجتهدی که به معرفی آثار تاریخی، ملی و مذهبی کشورمان می پردازد، این قسمت از مجموعه ایران به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به شهر مقدس «مشهد» اختصاص دارد که از 7 مرداد هر روز عصر از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نگاهی به صحن ها، رواق ها، ایوان ها، بررسی معماری و چگونگی نامگذاری اماکن اطراف حرم مقدس رضوی از جمله بخش های این مستند دیدنی است.

ایران مشهدالرضا کاری از حمید مجتهدی دل گویه هایی به محضر امام رضا (ع)، تصاویر زیبا و دیدنی از رواق ها و بست ها و صحن های امام رضا (ع) و گفتار راجع این بناها و زیارت حرم مطهر و... را روایت می کند که جمعه 6مرداد ساعت 12:30 به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها