تهیه کننده «رادیو جمعه» با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حقوق بشر آمریکایی و جنایت های آل سعود، آل خلیفه و داعش گفت: بخش های نمایشی رادیو جمعه با محور قرار دادن این موضوعات در قالب معرفی قبیله هایی به شکل کمدی و طنز طراحی شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۷۵
معرفی جنایت های آل سعود در  رادیو جمعه

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان در خصوص آیتم های این برنامه در تابستان گفت: ما برای هر برنامه یک موضوع محوری انتخاب کرده ایم که مردم در ایام تابستان با آن سر کار دارند البته رویکرد اصلی برنامه صرفا موضوعی نیست و این انتخاب موضوع فقط خط برنامه را تعیین می کند و طبیعی ست که در برنامه به نکات خاص ،ظریف و طنز ماجرا بپردازیم.

قدوسیان مسائلی مانند پر کردن اوقات فراغت، گرمای تابستان، کلاس های آموزشی، ترافیک در تابستان، سفر و مشکلات آن را دست مایه نویسندگان برنامه دانست و ادامه داد: در طول برنامه ها همه شخصیت ها و تیپ های برنامه رادیو جمعه همچون تیپ هایی مثل «منقاشیان»، «ماشاء الله خان»، «ننه کتی»، «شنگول»، «زعفرانی»، «بیتا و مهناز»، «فرزاد و فرهاد»، «قائووتی»، «غضنفر»، «دلاور»، «ج .ض»، «غش غشی»، «سرسام»، «شیطونک» و «فسقل» حضور دارند ضمن اینکه برنامه از نمایش های کوتاه و بلند، طنز آهنگ، لطیفه های مردمی و مسابقه تشکیل شده است.

قدوسیان با بیان اینکه در فصل تابستان چند آیتم به برنامه اضافه شده،خاطر نشان کرد:«دفتر خاطرات» که هر هفته با یکی از طیف های جامعه و فعالیت های آنها در یک هفته کاری شوخی کرده ایم.

هنرمندان «رادیو جمعه» تلفیقی از پیشکسوتان و جوانان طناز رادیو هستند.که جمعه های هر هفته از ساعت 9:00 اوقات خوشی را برای شنوندگان این شبکه رادیویی فراهم می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها