شب گذشته، مهران مدیری میزبان ژاله صادقیان، گوینده و مجری برنامه‌های تلویزیونی شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۷۱
وقتی مهمان مدیری برای پاسخ به سوال همیشگی پیشقدم می‌شود! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته، مهران مدیری با پرداختن به موضوع صداقت و بیان تعریفی از آن، میزبان ژاله صادقیان، گوینده و مجری برنامه‌های تلویزیونی شد.

مدیری در برنامه تلویزیونی «دورهمی» با تعریفی از موضوع صداقت و دروغگویی و همچنین اجرای بخش‌های مختلف نمایشی، از صادقیان برای حضور به روی صحنه دعوت کرد و از او در خصوص علاقه‌مندی‌ها و شروع فعالیتش در رادیو پرسید.

صادقیان ضمن سلام به حضار استودیوی دورهمی، درباره شروع کار خود در پنج سالگی گفت: من پنج سال داشتم که به خاطر فرهنگی بودن مادر و خانواده‌ام سواد خواندن و نوشتن یاد گرفتم. از آن زمان به واسطه پسرخاله مادرم وارد رادیو شدم و چون سنم کم بود، از سوادم تعجب کردند و من از همان دوران پا گیر رادیو شدم.

این مجری رادیو و تلویزیون در همان دقایق ابتدایی گفتگو با مدیری برای گفتن سن واقعی خود ابراز تمایل کرد که مدیری گفت: فعلا زود است؛ به وقتش می‌پرسم و شما باید بگویید. شاید این اولین باری بود که مهمان مدیری، خود برای افشای سن و سالش پیش‌قدم می‌شد.

صادقیان در ادامه با بیان اینکه از کودکی دوست داشتم، پرستار شوم؛ اظهار داشت: کار در رادیو برای من، امری خود خواسته نبود؛ اما چون کارم ریشه در هنر دارد و در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرده‌ام، باز گرایشم به سمت رادیو و هنر است.

مجری برنامه تلویزیونی «عصر خانواده» درباره از دست دادن خوشی‌های کودکی با ورود زودهنگام به کار حرفه‌ای اظهار داشت: هنوز در این سن فکر می‌کنم یک کودک هستم و کودکی می‌کنم.

صادقیان در خصوص وقفه ۱۰ ساله در کار خود بعد از انقلاب، بیان کرد: من تا سال ۱۳۵۷ در رادیو کار کردم. بعد از آن دوباره سال ۱۳۶۷ به رادیو برگشتم. در این ۱۰ سال دوری، هم تحصیل کردم و هم به خاطر علاقه‌ام به ادبیات حوزه مطالعه‌ام را گسترش دادم.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توانم بین رادیو و تلویزیون یکی را انتخاب کنم، ابراز داشت: من به رادیو عشق و علاقه بی‌تردیدی دارم. از طرفی کار در تلویزیون را به دلیل اینکه با مخاطبان ارتباط مستقیم داریم، عاشقانه دوست دارم.

مجری برنامه تلویزیونی «مشاعره» درباره مشکلات کار در رادیو گفت: درآمد رادیو نسبت به تلویزیون خیلی کمتر است؛ اما این دلیل کم کاری ما نمی‌شود. در واقع رادیو اگر نتوانسته جیب‌های ما را پر کند، قلب‌هایمان را پر کرده است.

صادقیان در پایان، ساز دف خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها