زن 65 ساله زمانی که توسط همسرش مورد سوءقصد قرار گرفت، او را با دو گلوله در اتاقک نگهبانی از پای درآورد. او می‌خواست با صحنه‌سازی مرگ شوهرش را خودکشی جلوه دهد که ناکام ماند.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۳۱
صحنه‌سازی برای قتل شوهر

به گزارش جام جم، سرهنگ بهروز سرتیپ‌نیا، فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب گفت: چند روز پیش زنی در تماس با پلیس خبر داد شوهر سالخورده‌اش در یکی از روستاهای اطراف اسلام‌آبادغرب خودکشی کرده است. ماموران با حضور در آنجا و بررسی موضوع، مشاهده کردند مرد 67 ساله بر اثر اصابت گلوله به قسمت‌های سینه و شکم روی تخت محل نگهبانی افتاده و فوت شده است.

وی افزود: با تحقیق اولیه از همسر پیرمرد او مدعی بود شوهرش با سلاح شکاری که به دست داشته به خودش شلیک کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد این مرد خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است. در این مرحله با هماهنگی قضایی، همسر 65 ساله وی به عنوان تنها مظنون در جنایت بازداشت شد. این زن در بازجویی پلیسی اعتراف کرد که با شوهرش اختلاف خانوادگی داشته است.

در ادامه تحقیقات معلوم شد روز قبل از جنایت میان مقتول و همسرش اختلاف به وجود آمده و او با فرو کردن سر همسرش در حوض آب قصد داشته او را خفه کند که موفق نشده است.

همین باعث شده که زن سالخورده از شوهرش کینه به دل بگیرد و شب حادثه زمانی که شوهرش در اتاق محل نگهبانی خواب بود، با برداشتن سلاح شکاری به بالای سر او رفته و با شلیک دو تیر جانش را گرفته است. بعد هم با صحنه‌سازی می‌خواسته مرگ او را خودکشی جلوه دهد که موفق نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها