در نشست خبری انجام شد؛

تشریح برنامه‌های روز قدس

مسئول معاونت فرهنگی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، امسال روز قدس بیش از آن‌که روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشد نشانه صف‌بندی جبهه حق علیه باطل است.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۲۸
تشریح برنامه‌های روز قدس

به گزارش جام جم آنلاین، نوبخت در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز قدس سپاه تهران بزرگ با اشاره به رویکرد جدید امسال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: برنامه‌های ما نباید تنها محدود به یک روز باشد، بلکه می‌بایست در تمامی روزهای سال جریان داشته باشد.

وی افزود: عمده فعالیت جریانی که تاکنون تلاش کرده‌ آرمان روز قدس به فراموشی سپرده شود پیرامون اجرای جنگ‌های نیابتی در جهان اسلام بوده است. موضوعیت روز قدس تنها رژیم اشغالگر قدس نیست بلکه صهیونیزم بین الملل است که امروز در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مانند یک اختاپوس ریشه دوانده است.

نوبخت یادآور شد:‌ نباید هیچگاه از این آرمان فاصله بگیریم، به همین خاطر برای روز قدس امسال شعار وعده الهی قطعی است محو صهیونیزم بین‌الملل در نظر گرفته شده است. این شعار در حقیقت برگرفته از آیات چهار تا هشت سوره اسراء است. ما می‌توانیم در این روز از دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت کشورمان نیز حمایت کنیم بنابراین ذهن‌های بیدار و مومن انقلاب باید هوشمندانه و هدفمند در این روز حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ تقویت و گسترش انزجار از صهیونیزیم بین‌المللی، تببیین مبانی شرک و کفر بر مبنای وعده الهی، نمایش وحدت و اتحاد ملت ایران در برابر جبهه باطل و حمایت از مظلوم اهدافی است که در برنامه‌های روز قدس دنبال می‌کنیم.

نوبخت با برشمردن برنامه‌های روز قدس امسال گفت: یکی از کارهای مهم امسال نصب 22 تابلو روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی است که رهبر معظم انقلاب در 3 سال گذشته نوید آن را دادند و قصد داریم تا نخستین تابلوی روزشمار را در روز قدس در میدان فلسطین تهران نصب کنیم. همچنین تبلیغات محیطی و میدانی در محدوده نواحی، مساجد و ادارات متناسب با اهداف را در دستور کار داریم.

وی جشنواره آدمک‌ها و مجسمه‌های ضداستکباری و ضدصهیونیستی را از برنامه‌های روز قدس امسال اعلام کرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و مسابقه عکس الی بیت المقدس از جمله برنامه‌های سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ برای حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین است.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به محدود نبودن حمایت از مردم فلسطین به روز قدس گفت: قصد داریم دبیرخانه دائمی حمایت از مردم مظلوم فلسطین با عنوان محو صهیونیزم بین الملل با مشارکت مردم راه‌اندازی کنیم.

در ادامه این نشست خبری سرهنگ یدالله معنوی معاون عملیات سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه صد گُردان الی‌ بیت المقدس بسیج با استعداد 20 هزار نیرو در روز قدس امسال حضور خواهند داشت، گفت: بخشی از این نیروها از پل کالج تا محل برگزاری نماز جمعه رژه خواهند رفت و آرمان آن‌ها نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف است.

در پایان این نشست خبری، رنجبر معاون تربیت بدنی سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ (ص) با اشاره به حضور 3 بخش از ورزشکاران بسیجی در مراسم روز قدس امسال گفت: بخشی از این ورزشکاران به اجرای برنامه‌های نمادین و نمایش توانمندی‌های ورزشی خواهند پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها