سرپرست اورژانس کشور آخرین جزئیات برخورد دو قطار در متروی طرشت را تشریح کرد و گفت: در اثر این حادثه تاکنون 48 نفر مصدوم شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۰۳
آخرین جزئیات برخورد دو قطار در متروی طرشت/ 48 نفر مصدوم شدند

به گزارش جام جم آنلاین، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با جزئیات برخورد دو قطار در متروی طرشت اظهار داشت: این حادثه عصر امروز به وقوع پیوسته که بلافاصله 8 دستگاه آمبولانس و 2 اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده و امدادرسانی به مصدومان انجام شده است.

وی افزود: برخی از مصدومان توسط اورژانس تهران با اقدامات مناسب درمانی جهت ادامه مراحل درمان به بیمارستان‌های حضرت رسول اکرم، شریعتی و امام خمینی منتقل شدند.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون هیچ کشته‌ای برجای نگذاشته است البته اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

نقص فنی ناشی از سیستم‌های کنترلی علت برخورد ۲ قطار

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: علت برخورد ۲ قطار در ایستگاه طرشت مترو، نقص فنی ناشی از سیستم‌های کنترلی بوده است.

اقبال شاکری درباره حادثه برخورد 2 دستگاه قطار مترو در ایستگاه طرشت اظهار داشت: علت این حادثه نقص فنی ناشی از سیستم‌های کنترلی بوده است.

وی افزود: بارها نوسازی و تجهیزات مترو را مطرح کرده‌ایم. قطارهای مترو قطعاً نیازمند تعمیر و نگهداری و همین‌طور تجهیزات لازم هستند.

شاکری گفت: هنگامی که واگن کم داریم و با حداکثر توان از آنها استفاده می‌کنیم قطعاً قطعات آن نیز فرسوده می‌‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها