تا این لحظه شایعات متعددی در خصوص نوکیا 9 که گفته می شود پرچمدار نوکیا در سال 2017 خواهد بود شنیده ایم، و تعدادی از ویژگی های منتسب به آن نیز در فضای وب منتشر شده است. با توجه به بازگشت رسمی نوکیا به عرصه اسمارت فون ها، می توان اطمینان داشت که بسیاری از کاربران مشتاقند که بدانند پرچمدار این کمپانی چه ویژگی هایی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۰۲
نوکیا 9 با 8 گیگ رم در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، به هرحال آنچه اخیراً در دیتابیس بنچمارک گیک بنچ دیده شده می تواند تغییری اساسی در اطلاعات ما ایجاد کند. بر اساس آنچه درفهرست گیک بنچ به ثبت رسیده به نظر می رسد احتمال دارد که نوکیا 9 از 8 گیگ رم برخوردار باشد! این میزان رم دو برابر میزان رمی است که تا کنون تصور میشد این پرچمدار از آن برخوردار باشد که استاندارد گوشی های پرچمدار امروزی نیز است.
سال گذشته وان پلاس سعی کرد با ارایه محصولی با 6 گیگ رم تغییراتی در این حوزه ایجاد کند اما به نظر نمی رسد که آنطور که تصور می شد تاثیرگذار بوده باشد. از سایر مشخصاتی که در شایعات مرتبط به نوکیا 9 مطرح شده است می توان به برخورداری از اسنپدراگون 835 کوالکام، 64 گیگ حافظه داخلی، نمایشگر 5.3 اینچی کواد اچ دی و دوربین دوال که شاید از فناوری Carl Zeiss برخوردار باشد اشاره کرد.
البته یادآوری می کنیم که اطلاعات بنچمارک ها می توانند جعلی و یا گاه نادرست باشند، پس همچنان این اطلاعات را در حد شایعه در نظر داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها