معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران ـ‌ شمال گفت:در نزدیک‌ترین زمان ممکن قطعه یک آزادراه تهران ـ‌ شمال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۵۶
بهره‌برداری قریب‌الوقوع از قطعه یک آزادراه تهران ـ‌ شمال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین جوانمردی دیروز در حاشیه بازدید معاون عمرانی استانداری البرز از آزادراه تهران ـ‌ شمال افزود: کل پروژه 121 کیلومتر مسافت دارد که 32 کیلومتر آن در قطعه یک است و عمده فعالیت‌های شرکت آزادراه تهران ـ‌ شمال در همین قطعه متمرکز است‌.

وی ادامه داد: تمام عوامل اجرایی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در شرایط مناسب و نزدیک‌ترین زمان قطعه یک این پروژه به بهره‌برداری برسد. وی خاطرنشان کرد: قطعه چهار نیز به طول 20 کیلومتر از مرزن‌آباد به چالوس در حال بهره‌برداری است. جوانمردی گفت: در قطعه دو نیز به طول حدود پنج کیلومتر حفاری صورت گرفته است.

معاون فنی و اجرایی شرکت آزادراه تهران ـ‌ شمال با بیان این‌که با بهره‌برداری از این پروژه 61 کیلومتر از مسیر تهران تا دو راهی شهرستانک کوتاه خواهد شد، بیان کرد: با توجه به این‌که یکی از گذرگاه‌های سخت استان البرز است اما به لحاظ کمی و کیفی در زمان مقتضی و منطقه‌ای تلاش خواهیم کرد تا کار به سرانجام برسد.

پیشرفت 85 درصدی پروژه

درهمین حال، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت که پروژه ملی آزادراه تهران ـ‌ شمال 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همه عوامل در این زمینه در حال فعالیت هستند.

خسرو ارتقایی افزود: در بازدیدی که از ابتدای پروژه آزادراه تهران ـ‌ شمال به همراه مسئولان اجرای این طرح داشتیم، در تمام جبهه‌های کاری فاز یک فعال و در ادامه کار فاز دو نیز بزودی آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که طول فاز یک آزادراه تهران ـ‌ شمال 32 کیلومتر است، تصریح کرد: امروز بالغ بر 85 درصد در منطقه یک پیشرفت داشتیم این در حالی است که پیشرفت این پروزه در سال 92 تنها 28 درصد بوده و در طول سال‌های 94 و 95 این پروژه حرکتی جهشی داشته است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از منطقه یک این پروژه مسیر کسانی که قصد عزیمت از تهران به سمت شمال را دارند 61 کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها