اخیرا سه محصول جدید از نوکیا در بنچمارک معروف و محبوب گیک بنچ به ثبت رسیده که محصولات مختلف کوالکام در این سه محصول دیده می شوند.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۴۳
سه اسمارت فون جدید نوکیا در گیک بنچ به ثبت رسید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، با وجودی که در اطلاعات ثبت شده هیچگونه اشاره مستقیمی به نام نوکیا نشده، اما اسامی رمزی که برای این سه محصول به ثبت رسیده همگی حاوی کلمه “Heart” هستند که همواره توسط کمپانی HMD Global برای نمونه های اولیه گوشی های این کمپانی منظور شده است. نوکیا 3 و نوکیا 5 نیز پیشتر با چنین نام رمزی در بنچمارک ها به ثبت رسیده بودند و حالا در فهرست بنچمارک دو اسمارت فون با نام Unknown Heart و یک مدل با نام HMD Global Heart به ثبت رسیده اند که علنا تایید می کنند که این گوشی ها توسط کمپانی ساخته می شوند که در حال حاضر تولید گوشی های نوکیا را به عهده دارد. در ادامه با تک شات همراه باشید.
در حالیکه دو گوشی Unknown Heart اوایل ماه جاری میلادی در گیک بنچ به ثبت رسیده اند، مدل HMD Global در ماه مارس آزمایشات را پشت سر گذاشت ولی در فهرست این بنچمارک درج نشده بود. قدرتمندترین مدل از بین این سه گوشی از اسنپدراگون 835 کوالکام به همراه 4 گیگ رم برخوردار است که با هشت هسته پردازشی خود از سرعت کلاک 2.45 گیگاهرتز برخوردار است. این گوشی احتمالا پرچمدار بعدی HMD Global است که بر اساس شایعات با نام نوکیا 8 یا نوکیا 9 معرفی خواهد شد. نوکیا هنوز و پس از جدایی از مایکروسافت محصول اندرویدی بالارده خود را معرفی نکرده و گزارش ها از این حکایت دارند که با گسترش حضور محصولات میان و پایین رده نوکیا در بازار، این کمپانی فنلاندی اسمارت فون پرچمدار خود را در نیمه دوم سال 2017 معرفی خواهد کرد.
اسمارت فون دیگری که از نوکیا در بنچمارک به ثبت رسیده احتمالا از اسنپدراگون 626 یا 630 بهره می برد که هشت هسته پردازشی آن با سرعت کلاک 2.21 گیگاهرتز پردازش می کنند. این گوشی 3 گیگ رم دارد و در زمان آزمایش از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار بوده است. آخرین محصول نوکیا نیز احتمالا به اسنپدراگون 660 مجهز است که پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.84 گیگاهرتز است و از 2 گیگ رم برخوردار است. بر خلاف دو مدل دیگر، این مدل از اندروید 7.0 نوقا در زمان انجام آزمایشات برخوردار بوده است. انتظار می رود HMD Global اسمارت فون های اندرویدی جدید خود را در ماه های آتی معرفی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها