رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

حضور مردم در انتخابات تهدیدات را به فرصت تبدیل می کند

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:حضور مردم در انتخابات حقی است که قانون اساسی بر مبنای مردم سالاری دینی برای آحاد ملت قائل شده و مردم از طریق انتخاب رئیس جمهور،نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا حق حاکمیت خود را اعمال می کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۴۷
شرکت در انتخابات یعنی اعمال حق حاکمیت مردم و تهدید زدایی از کشور

حمید رضا ترقی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:کسانی که از حق قانونی و ملی خود برای انتخاب مسئولان استفاده نکنند در واقع خود را از حق تعیین سرنوشت کشور محروم کرده اند.

وی افزود:به هر میزان که مشارکت مردم در صحنه انتخابات افزایش یابد نقش بازدارندگی در برابر توطئه های دشمنان دارد و باعث تهدید زدایی از کشور می شود.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره ویژگی هایی که مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده باید به آن توجه کنند گفت:مردم به کسی رای دهند که بتواند پاسخگوی مطالباتشان بوده و مشکلات کشور را برطرف کند.

وی تاکید کرد:رئیس جمهور آینده باید کارآمد،بانشاط،برخوردار از خردجمعی،صادق و انقلابی باشد و ضمن داشتن شجاعت در برابر دشمنان در جهت ایجاد وحدت و انسجام ملی بکوشد.

ترقی گفت: رئیس جمهور آینده باید همفکر رهبر معظم انقلاب اسلامی،مجری سیاستهای کلان نظام و پایبند به قانون اساسی باشد،در چنین شرایطی است که توانایی حل مشکلات مردم را خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها