نوکیا 3310 جدید (مدل 2017) کمی متفاوت شده که احتمالاً علاقه مندان به این محصول را خوشحال می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۰۱
فروش نوکیا 3310 جدید در اروپا از هفته آینده +قیمت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، ما قبلاً چندین بار در خبرهای مختلف به این موضوع اشاره داشتیم که گوشی های اندرویدی و جدید شرکت نوکیا که البته با برند HMD Global تولید می شوند، قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند. اما در خصوص نوکیا 3310 جدید (مدل 2017) شرایط کمی متفاوت شده که احتمالاً علاقه مندان به این محصول را خوشحال می کند.

نوکیا 3310 مدل 2017 در جریان کنفرانس نوکیا در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شد که قیمت فروش پیشنهادی برای آن 49 یورو تعیین شده بود. اگرچه این گوشی تمام قابلیت های مورد نیاز کاربران را ندارد، اما برای افرادی که قصد دارند آن را به عنوان گوشی دوم خود خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند گزینه خوبی به حساب می آید.

با این حال به نظر می رسد که قیمتی که بسیاری از بازارهای اروپایی بر روی نوکیا 3310 جدید گذاشته اند با قیمت اعلام شده اولیه مغایر است. یکی از این بازارها قیمتی اعلام کرده که نسبت به گفته خود HMD Global در چند ماه گذشته بیشتر است.

برای نمونه، در کشور اتریش، فروش نوکیا 3310 جدید از 28 آوریل آغاز خواهد شد و قیمت تعیین شده برای آن 59 یورو است. برخی از فروشندگان سعی دارند مشتریان بیشتری را جلب کنند و برای این منظور نوکیا 3310 را کمی زیر قیمت و در حدود 53 یورو به علاقه مندان عرضه می کنند.

نکته جالب اینجاست که فروشندگان سوئدی نسخه مجهز به اینترنت 3G این گوشی را به کاربران پیشنهاد می دهند که حتی این نسخه هنوز به تایید هم نرسیده است. در این کشور نوکیا 3310 از ماه می با قیمت 93 یورو به فروش خواهد رسید.

در آلمان نیز قیمت گوشی نوکیا 3310 مدل2017، 58 یورو خواهد بود و بسیاری از فروشندگان اعلام کردند که نسخه 2G آن از 28 آوریل در این کشور عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها