با تلاش ماموران انتظامی کلانتری 16 زاهدان اعضای یک باند شرارت و سرقت در زاهدان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۷۷
دستگیری باند سارقان مسلح در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ علی عارف نژاد گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و امنیت محله محور و در پی گشت زنی های هدفمند، عوامل تخصصی کلانتری 16 زاهدان به یک دستگاه خودروی پژو 405 پلاک مخدوش مشکوک شده و به این خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و در فرصتی مناسب این خودرو را در یکی از خیابان های فرعی متوقف و در بازدید از این خودرو یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات کشف و 3 سرنشین این خودرو را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی از قصد خود برای سرقت مسلحانه خودروهای گران قیمت خبر دادند، گفت: این سارقان همچنین به همدستی با 4 نفر دیگر اعتراف، که ماموران با هماهنگی قضایی 4 همدست دیگر آنها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عارف نژاد در ادامه تصریح کرد: پلیس در بازرسی از مخفیگاه این سارقان در مجموع 6 قبضه انواع سلاح به همراه مقادیر مهمات مربوطه و سه دستگاه خودروی سواری سرقتی را کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی های بعمل امده از سوابق این متهمان، شرارت، خرید و فروش مواد مخدر و سرقت است که تلاش ماموران برای رسیدگی بیشتر به این پرونده و جرایم ارتکابی این افراد ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها