پسر جوانی که متهم است به خاطر رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش پدرش را در آتش‌سوزی مرگباری به قتل رسانده است، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۳۶
فرامرز ناخواسته پدرش را زنده زنده سوزاند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، روز جمعه اول مردادماه سال گذشته بود که قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد از مرگ مشکوک مرد 46 ساله‌ای به نام محمود با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شد.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد ساعت چهار بامداد پسر جوانی به نام فرامرز که از دو ماه قبل با خانواده‌اش اختلاف داشته به در خانه‌شان می‌رود و خودروی 206 خودش را آتش می‌زند. پدر متهم وقتی با این صحنه روبه‌رو می‌شود، قصد دارد مانع حادثه شود که آتش می‌گیرد و به شدت دچار سوختگی می‌شود.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری فرامرز ادامه داشت مأموران دریافتند وی پس از حادثه به خارج از کشور گریخته است تا اینکه 5 شهریورماه مأموران با خبر شدند وی به ایران برگشته است. بدین ترتیب مأموران مخفیگاه وی را تحت‌نظر گرفتند و متهم را بازداشت کردند.

متهم پس از دستگیری با اظهار پشیمانی به قتل پدرش اعتراف کرد.

وی گفت: چندماه قبل با دختر جوانی به نام رؤیا آشنا شدم و قرار شد با هم ازدواج کنیم، اما وقتی موضوع را با پدرم در میان گذاشتم، او مخالفت کرد. هر چقدر اصرار کردم، فایده‌ای نداشت و پدر و مادرم به خواستگاری دختر مورد علاقه‌ام نرفتند. آنها حتی چند دختر دیگر را برای ازدواج به من معرفی کردند، اما من فقط عاشق رؤیا بودم و اصلاً به ازدواج با دختر دیگری فکر نمی‌کردم.

وقتی نتوانستم پدر و مادرم را راضی کنم، از خانه قهر کردم و شب‌ها هم در کارگاه خیاطی‌ام می‌خوابیدم تا اینکه تصمیم گرفتم خودروی 206‌ خود را بفروشم و با پول آن خانه‌ای اجاره کنم. پدرم وقتی متوجه شد مدارک خودروام را برداشت و مخفی کرد. پس از این به دادگاه رفتم و از پدرم شکایت کردم. وقتی پدرم متوجه شکایت شد بامن تماس گرفت و خواست به خانه بروم و خودروام را پس بگیرم، اما وقتی به خانه رسیدم، مشاهده کردم پدرم طوری خودروام را در بین دو خودرو دیگر پارک کرده که قادر به بیرون آوردن آن نیستم به همین دلیل عصبانی شدم و به پمپ بنزین رفتم و چند لیتربنزین خریدم و به خانه برگشتم تا خودروام را آتش بزنم. داخل کوچه شروع به داد و فریاد کردم که پدرم بیرون آمد و متوجه شد من قصد دارم خودروام را آتش بزنم. او قصد داشت مانع حادثه شود، اما بنزین را به خودروام پاشیدم که مقداری هم به صورت پدرم ریخته شد و این حادثه رخ داد.

متهم پس از تحقیقات تکمیلی قرار مجرمیت وی از سوی قاضی منافی‌آذر صادر شد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها