کارشناسان در گفت‌وگو با جام‌جم مطرح کردند

اقتصاد؛ اولویت دولت دوازدهم

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید در زمینه معیشت مصادیق را مدنظر قرار داد، گفت: یکی از این مصادیق گرانی کالا و خدمات در جامعه است، مردم در مضیقه هستند و زندگی مردم در تماس با اقتصاد مشکلات فراوانی وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۴۳
آیت‌الله نوری همدانی:مردم مشکل معیشتی دارند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به حدیث نبوی در رابطه با مسئول بودن تمامی انسان‌ها اظهار داشت: راه روشن بوده و هیچ‌گاه در یک‌راه مستقیم در حکومت و نظام ولایی مشکل به وجود نخواهد آمد.

وی سه مسئله را وظیفه تمام حکومت‌ها بیان کرد و گفت: ایجاد امنیت در زمینه‌های مختلف، برقراری عدل در جامعه بشری و فراوانی نعمت و ارزانی از وظایف حکومت است که قبل از هر چیزی باید در جامعه برقرار کنند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه انقلاب اسلامی دارای شاخص‌هایی است، افزود: وظیفه همگان این است که این شاخص‌ها را حفظ کنیم وبر توجه به حال مردم تأکید فراوانی شده، چراکه این حکومت و نظام مردم‌سالاری است، از همین رو وظیفه سنگینی در قبال مردم‌داریم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: در زمینه معیشت باید مصادیق را مدنظر قرار داد که یکی از این مصادیق گرانی کالا و خدمات در جامعه است، مردم در مضیقه هستند و زندگی مردم در تماس با اقتصاد مشکلات فراوانی وجود دارد، از همین رو مسئولان باید در مقام و مسئولیت‌هایی که دارند به میدان آمده و مشکلات را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: روزبه‌روز در این نظام ولایی باید بر عزت انقلاب و اسلام بیفزاییم چراکه این نظام زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است در نتیجه باید هرروز بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزود.

استاد برجسته حوزه علمیه بر بسیج تمامی قدرت‌های داخلی برای مواجهه در روزهای سخت تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
آفرین به این شجاعت!
قاسم
United States
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
درود بر حاج آقای معزز/ واقعاً قشر گسترده ای از ملت ایران(كارگر-كارمند-بیكار-دانش آموز-دانشجو-كشاورز و بی سرپرست و بدسرپرست و...)در نهایت فقر و فلاكت و نكبت، مثلاً زندگی میكنند.
رامین فر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
درود بی كران به آیت‌الله نوری همدانی كه موقع انتخابات بفكر ملت می افتند....از این صحبت های شیرین بزنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
حضرت آقا شما از كسانی كه دستور رهبری را زیر پا می گذارند انتظار دارین به فكر مردم باشند؟رهبری پشت مردم و مردم پشت رهبریست و سخن رهبر سخن مردم است تا قیامه قیامت والسلام.و هر كس هر فكر شومی اگر در سر دارد كور خونده است.شهدای ما خون نداده اند كه یك مشت گردن كش اسب خود را بدوانند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها