هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، از فردا (پنجشنبه) با مبارزات هوگوپوشان 5 وزن آغاز می‌شود که از ایران تکواندوکاران سه تیم شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری به مصاف رقبایشان خواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۷۵
برنامه رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از فردا (پنجشنبه) به مدت 2 روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی که عصر امروز (چهارشنبه) انجام شد، تیم‌ها به دو گروه تقسیم شدند که در گروه نخست شهرداری ورامین، پلیس عراق، عمان و پاکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم نیز تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت، الکتریک عراق و آریانا افغانستان به مصاف یکدیگر می‌روند و از این دو گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. در مرحله پایانی تیم اول و دوم این دو گروه رو در یکدیگر قرار می‌گیرند تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها فردا (پنجشنبه) در دو نوبت صبح و عصر، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی صبح تا ظهر روز جمعه (25 فروردین‌ماه) و مسابقات فینال عصر همین روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها