طی ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ شنیده می‌شود که احتمالا Galaxy X نام خواهد داشت. به تازگی شایعاتی مبنی بر عرضه این گوشی تاشو تا اواخر سال جاری میلادی منتشر شده بود اما به نظر می رسد که این شایعات صحت ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۷۰
گوشی‌های تاشوی سامسونگ تا سال 2019 میلادی رونمایی نخواهند شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، مدیر Samsung Display در سمینار Display TechSalon در سئول اعلام کرده که گوشی‌های هوشمند تاشوی این شرکت تا پیش از سال 2019 میلادی به بازار عرضه نخواهند شد. به گفته Kim Tai-woong با توجه به اینکه نمایشگرهای بدون حاشیه هم چنان فروش خوبی دارند، این شرکت هم چنان برای توسعه نمایشگرهای تاشو زمان در اختیار دارد، به این ترتیب انتظار می رود که این فناوری در سال 2019 به بلوغ برسد.

Chung Won-seok، یکی از تحلیلگران شرکت HI Investment and Securitis نیز در این سمینار دیدگاهش را درباره عرضه گوشی‌هایی با نمایشگرهای تاشو بیان کرده است. به عقیده او Samsung Display احتمالا گوشی های تاشوی خود را در سال 2019 میلادی به بازار عرضه خواهد شد زیرا این شرکت در مقطع فعلی نیازی به فروش چنین محصولی ندارد زیرا در حال حاضر در فروش نمایشگرهای بدون حاشیه خود 20 درصد سود می برد. زمانی که میزان تقاضای گوشی های بدون حاشیه کاهش پیدا کند، سامسونگ برگ برنده بعدی خود را رو کرده و از اسمارت فون‌های تاشو رونمایی می‌کند.

Kim Tai-woong در گفتگو با وب سایت Korea Herald نیز تایید کرده که فناوری نمایشگرهای تاشو هنوز به چالش‌های فنی رو به روست و پیش از تجاری شدن این فناوری، این چالشها باید برطرف شوند. سامسونگ هم چنین عنوان کرده که ابتدا گوشی‌های تاشوی سینگل رونمایی می شوند و سپس نوبت به گوشی‌های مولتی تاشو می‌رسد، یعنی گوشی‌های که از هر دو طرف تا خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها