آلمانی ها مدعی هستند که داروی ضد پیری را کشف کرده اند. این دارو که البته شکل قرص به بازار عرضه خواهد شد مانع از پیری برخی از اندام بدن خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۲۰
انقلاب بزرگ در حوزه سلامت /  داروی ضد پیری هم کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، این قرص بنابر ادعای دانشمندان آلمانی می تواند فرآیند پیری را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. در حالی که ترکیب این قرص هنوز فاش نشده بر اساس گزارش های منتشر شده دانشمندان مدعی هستند که ترکیبات موجود در این نوع قرص باعث می شود تا موها رشد کنند و علاوه بر آن انرژی یک فرد هفتاد ساله همچون یک جوان سی و چند ساله باشد.

طبیعی است که اگر چنین قرصی واقعا کشف شده باشد از بروز انواع بیماری ها در بدن فرد جلوگیری خواهد شد.

نتایج اولیه تاثیرات این قرص بر روی موشها کاملا موفقیت آمیز بوده است. بدن موش های پیر تحت تاثیر این قرص دوباره با رشد کرک مواجه شد و این موشها که به دلیل پیری تقریبا به مرگ نزدیک بودند دوباره انرژی قابل توجهی پیدا کردند. پس از سه هفته نیز این موش های پیر همانند یک موش جوان فعالیت و جنب و جوش داشتند و حتی دوباره به مرحله باروری رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۱
۰
احتمالا دروغ اول آوریله
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۱
۰
دنیای علم كهكشان در كهكشان است و كشف كردن چیزی منجر به فهمیدن این میشه كه هنوز بشر چیزی نمیدونه در عین حالی كه هرچقدر هم كشف كنه باز روی نقطه صفر ایستاده مثل اینكه روی كره ای زمین دور بزنه و هر چی از نقطه شروع دورتر بشه ازون طرف داره نزدیك میشه به نقطه شروع/// پس بهتره بشر روی چیزی زوم كنه كه براش افریده شده نه توهمات

نیازمندی ها