مرجع تقلید شیعیان گفت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته، هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۰۴
هشدار آیت‌الله نوری ‌همدانی در باره افزایش سن ازدواج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای مرکز حقوقی حصا، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در اسلام هر فردی موظف است در مسیر خودسازی قدم بردارد چراکه انسان ناپخته و خام است و علم، ایمان، عقل، تقوا و تعهد مقوله‌هایی هستند که با آن‌ها انسان اقدام به خودسازی می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فقه در اسلام گفت: متخصص‌شدن در علم حقوق کار ساده‌ای نیست، در حوزه‌های علمیه مشاهده می‌شود که تربیت فقیه بیش از 50 سال طول می‌کشد و این امر نشان‌دهنده دقیق بودن علم فقه است.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: نخستین وظیفه افراد بعد از رسیدن به سن بلوغ ازدواج است اما در حال حاضر این سن در جامعه افزایش‌یافته؛ هر سنی اقتضایی دارد و جامعه رو به پیری رفته است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سست شدن پایه‌های زندگی در دوره کنونی افزود: باید فکری برای حل این موضوعات کرد، بافکر و انجام مقدماتی به فکر حل مشکل ازدواج جوانان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
وقتی حقوق نجومی 24 میلیونی تصویب میشه بیش از این انتظار نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
حاج آقا شغل ایجاد كنید تا جوانها ازدواج كنند شما امكانات را فراهم كنید بقیش رو مردم بلدند
همی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
جناب آقای آیت‌الله نوری ‌همدانی كار ندارند جوانها ، دعا كنید و به فكر ما باشید ممنون از توجه شما فقط تو را قسم می دهیم كه پیگیر باشید.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
با سلام حاج اقا به جای اینكه ماهانه 45تومان به حساب مردم بریزند تا مردم مانند گداها جلوی عابربانكها صف بكشند با ان پولها كار ایجاد كنند اگر یارانه ی چهل میلیون ایرانی رو حساب كنیم ماهانه می شود هزارو هشتصدو بیست میلیارد تومان(1820000000000) و با این پول می شود ماهانه 61 كارخانه ی 30 میلیارد تومانی ساخت وحداقل 200نفر در یك كارخانه ی 30 میلیاردی می تواند صاحب شغل شود كه ماهانه می شود 12200 نفر شاغل یا3050 خانواده ی 4نفری درسته؟پس پولشو دارند چرا بیكاری و بی پولی مردم بیداد می كند خدا می داند.التماس دعا
محمد
Norway
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
سلام حضرت آقای نوری همدانی ، یك دختر و یك پسر فوق لیسانس دارم و به هر اداره ای مراجعه می كنم ، كار برای استخدام آنها بصورت موقت هم نیست ، البته مشاعلی كه اشغال شده است اغلب توسط بستگان كاركنان همان ادارات وبا پارتی بازی مسئولین دولتی نفراتی دیگر در تخصص های غیر مرتبط در ادارات دولتی بكار گرفته شده اند . با ورود به این موضوع قدمی در جهت مشكل ازدواج جوانان بردارید . مطمئن باشید اگر شغل داشته باشند ، خیلی سریع به سراغ ازدواج می روند
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
56 سال مجردبودن خواهر50 سال مجرد بودن برادر از یك خانواده بسیار زحمت كش و اهل دین و دیانت پدر و مادر را زجر میدهد ولی مشكلات همچنان با این دو خواهر و برادر دست و پنجه نرم میكند و ازدواج براشون میسر نمیشود حضرت آیت الله لطفا دعا بفرمایید.
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
با ۳۰ میلیارد كارخانه ای میشود ساخت و تولید و صادر كرد كه ۱۰۰ نفر شاغل باشند....
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
حاج اقا جوونها مشتاق ازدواج هستن اما وقتی شغلی نیست حتی اگه پیدا بشه انقدر حقوق پایینه كه كفاف یه ادم مجرد رو هم نمیده معلومه كه قید ازدواج رو میزنن
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
با سلام از جام جم خواهش می كنیم كه این خبر رو بر ندارین تا پیگیری شود متشكریم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها