معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی فردا به استان خوزستان سفر می کند و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ریزگردها قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۵۳
گرد و غبار روحانی را به خوزستان می برد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال حادثه ریزگردها در منطقه خوزستان که البته مقرون به سابقه است اما این دفعه با شدت بیشتری اتفاق افتاد و برخی از فعالیت های جاری در حوزه انتقال برق و آب با مشکلاتی مواجه شد دولت یکسری عملیات متراکمی در استان سامان داد.

وی ادامه داد: معاون اول رییس جمهوری سفری به این استان انجام داد و جمعی از وزرا و مسوولان دولت در این سفر حضور داشتند و تصمیمات بسیار خوبی در این سفر اتخاذ شد که به مرحله اجرا درآمد.

معاون رییس جمهوری یادآور شد: همچنین در این فاصله وزرای نیرو و جهاد کشاورزی به استان خوزستان سفر کردند و هر کدام در حوزه ماموریتی خودشان امکانات و برنامه های وسیعی را برای حل مشکلات این استان آغاز کردند.

شریعتمداری افزود: برای بازدید از مجموعه عملیات های صورت گرفته توسط همه بخش های دولت هم در مدیریت محلی و هم در سطح ملی و هم ارزیابی اقدامات انجام شده رییس جمهوری فردا سفری به استان خوزستان خواهند داشت و از نزدیک مجموعه عملیاتی که دولت انجام داده یا در دست اجرا دارد را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این سفر از فعالیت هایی که با ایجاد تجهیزات فنی برای کنترل مسایل زیست محیطی استان خوزستان در شهر اهواز تعبیه شده و مسایلی که در خصوص سالم سازی هوا و تبدیل گاز ترش به گاز شیرین و انتقال آن به برخی از پالایشگاه ها و از بین بردن برخی از تولیدات مزاحم در منطقه وجود دارد بازدید خواهد کرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: اگر فرصت اجازه دهد رییس جمهوری در جریان این بازدید از چشمه های تولید گرد و غبار در حوالی شهر بازدید خواهد داشت.

شریعتمداری افزود: همچنین کارگروه ملی ریزگردها که زیر نظر شورای عالی محیط زیست تشکیل جلسه می داده در استان خوزستان تشکیل می شود و گزارشی از فعالیت کارگروه به استحضار رییس جمهوری می رسد تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی ادامه داد: شورای اداری استان نیز برای انجام یکسری عملیات گسترده تر در حضور رییس جمهوری تشکیل جلسه خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها