حدود یک هفته پیش در شهر لاهه کشور هلند تعدادی از پرندگان به صورت همزمان در یک پارک این شهر به صورت مرده یافت شدند. تعداد این پرندگان مرده به 297 تا رسید، اما خبر این اتفاق سربسته باقی ماند، زیرا ظاهرا عوامل این حادثه علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن آن نداشتند.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۸۷
تست شبکه 5G جان پرندگان را در هلند گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، اما قضیه از این قرار است که این پرندگان به دلیل آزمایش شبکه نسل پنجم (5G) در نزدیکی یک ایستگاه قطار در این شهر جان خود را از دست داده اند. شاهدان در این منطقه می‌گویند اردک‌ها کاملا غیرمنتظره سرشان را زیر آب کرده‌اند تا شاید از شر تشعشعات امواج در امان بمانند.

نکته جالب این است که در بدن این پرندگان مرده هیچگونه علامتی از ویروس یا بیماری مشاهده نشده است.

همچنین با بررسی خون لاشه‌ پرندگان معلوم شده که هیچ‌کدام‌شان مسموم نشد‌ه‌اند. برخی معتقدند از آنجایی که امواج مایکروویو با ولتاژ پایین، نمی‌تواند باعث پخته‌ شدن موجود زنده شود، در نتیجه آسیبی نیز بر موجودات زنده وارد نمی‌کند البته چنین استدلال منطقی ناقص است. اثرات بیولوژیکی امواج مایکروویو بسیار بالا است و می‌تواند تاثیرات مخربی بر موجودات زنده داشته باشد.

به نظر می‌رسد هنوز شبکه 5G امنیت و ایمنی کامل را ندارد و مردم با این حادثه سعی می‌کنند این هشدار را بدهند تا شرکت‌ها حواس‌شان را جمع کنند.

رامین فتوت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها