در جریان نمایشگاه CES 2018، شرکت WMS از گوشی‌ هوشمندی رونمایی کرد که توانایی پخش تصاویر از طریق ویدیو پروژکتور داخلی را دارا است.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۴۵
گوشی هوشمند Moviphone با ویدیو پروژکتور داخلی معرفی شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، شرکت Wireless Mobi Solutionا(WMS) که در سن‌دیگو ایالت کالیفرنیا واقع است، از گوشی‌ هوشمند میان‌رده‌ی اندرویدی‌ رونمایی کرده که برای ارائه‌ی تجربه‌ای یکتا از تماشای محتوای ویدیویی، از ویدیو پروژکتور درونی بهره‌ می‌برد.

همان‌طور که از اسم گوشی مشخص است، Moviphone به تماشای فیلم‌های سینمایی در تلفن‌ همراه اشاره دارد. ویدیو پروژکتور این دستگاه توانایی پخش تصاویر در کیفیت 720p را در حداکثر اندازه ۱۰۰ اینچ فراهم می‌کند.

شیوه‌ کارکرد این گوشی بسیار ساده است. در واقع هرآنچه در صفحه‌نمایش گوشی شما در حال پخش باشد، امکان پخش روی دیوار نیز دارد. مهم نیست که در حال تماشای ویدیویی در یوتیوب هستید یا فیلمی در نت‌فلیکس تماشا می‌کنید؛ این دستگاه می‌تواند محتوا را روی دیوار نمایش دهد. عملکرد ویدیو پروژکتور این دستگاه تنها به محتوای ویدیویی خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید از آن برای ارائه از طریق پاورپوینت نیز اقدام کنید.

البته Moviphone نخستین تلفن همراهی نیست که از یک ویدیو پروژکتور داخلی استفاده می‌کند؛ پیش‌تر گوشی‌های سامسونگ گلکسی بیم در سال ۲۰۱۲ و موتورولا Z دستگاه‌هایی بودند که چنین قابلیتی داشتند.

نکته‌ حائز اهمیت درباره‌ی طراحی این دستگاه، جای‌گذاری مناسب ویدیو پروژکتور است. هنگامی که از ویدیو پروژکتور استفاده نمی‌کنید، هرگز نمی‌توانید وجود چنین بخشی را در گوشی Moviphone تشخیص دهید.

این دستگاه به‌صورت آنلاک و با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی و حضور سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد. در بخش سیستم‌عامل نیز Moviphone از نسخه‌ی خالص اندروید نوقا استفاده می‌کند. تمامِ این‌ها در کنار حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، درگاه USB-C، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و پردازنده‌ ۸ هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، نوید یک گوشی با مشخصات قابل قبول می‌دهد. این دستگاه قرار است با برچسب قیمت ۵۹۹ دلار عرضه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها