تصویر فاش‌شده از گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ، این مدل را با حاشیه‌‌های باریک‌، نمایشگر کشیده و رابط‌ کاربری اختصاصی فاش می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۵۳
گلکسی اس 9 سامسونگ در تصویر جدید فاش شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، سامسونگ روی گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش مشغول به کار است و گفته می‏‌شود که جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ماه اسفند به بازار عرضه خواهد شد. به‏‌تازگی یک تصویر از پرچم‌دار گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ به‌ دست آمده است که طراحی احتمالی آن‌ را با نمایشگر کشیده و حاشیه‌‏های باریک فاش می‌کند؛ در حال حاضر مشخص نیست تصویر فاش‌شده، مدل ۵.۸ اینچی را نشان می‏‌دهد یا به نسخه ۶.۲ اینچی کهکشانی بعدی سامسونگ اشاره دارد. ضمن اینکه نمی‌دانیم تصویر به‏‌دست‌آمده، تا چه اندازه صحت دارد.

پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت کُره‌ای، از نظر طراحی و حاشیه‌های نمایشگر با مدل قبلی تفاوت چشمگیری نخواهد داشت؛ با این وجود، به‌ ‏نظر می‌‏رسد که سامسونگ حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را باریک‏‌تر کرده است. تصویر به‌دست‌آمده، همچنین تأیید می‌کند که دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی از لبه‌ی سمت چپ گوشی حذف نشده است؛ این کلید برای فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی کاربرد دارد. البته سامسونگ امکان استفاده از فرامین صوتی را نیز برای فعال‌سازی بیکسبی فراهم کرده است. روی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ یا نسخه «پلاس» آن، رام اختصاصی Samsung Exprience اجرا می‌شود که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در دو مدل با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و اکسینوس ۹۸۱۰ عرضه خواهد شد؛ مدل‌هایی که در ایالات متحده و چین عرضه می‌شوند، به تراشه پرچم‌دار ۲۰۱۸ کوالکام مجهز خواهند بود و در سایر کشورها، سامسونگ پرچم‏‌داران بعدی‌اش را با تراشه ۱۰ نانومتری اکسینوس ۹۸۱۰ ارائه می‌دهد. برای مقایسه با نسل قبل، باید اشاره کرد که تراشه بالارده‌ی ۲۰۱۸ سامسونگ، هشت هسته با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز دارد که پیشرفت نسبی آن‌ را به تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ در گلکسی اس ۸ با هشت هسته پردازشی ۲.۴۵ گیگاهرتزی نشان می‌دهد. جانشین گلکسی اس ۸، توجه زیادی به هوش مصنوعی و برنامه‌های مبتنی بر آن خواهد داشت.

نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹، لزوماً تنها یک گوشی بزرگ‌تر نسبت به مدل ۵.۸ اینچی نیست. درحالی‌که جانشین گلکسی اس ۸ از یک دوربین استفاده خواهد کرد و به ۴ گیگابایت رم مجهز شده است، سامسونگ درنظر دارد مدل ۶.۲ اینچی پرچم‌دار جدید خود را با ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه ارائه دهد. چینش دوربین‌ها در پنل پشتی گلکسی اس ۹ پلاس، به‌صورت عمودی است و حسگر اثر انگشت در هر دو مدل، در پایین دوربین قرار دارد. در نسل قبل، حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی جای گرفته بود و همین موضوع باعث شد انتقادات فراوانی نسبت به جای‏‌گیری نامناسب آن وارد شود.

با توجه به عبارت تجاری که اخیراً برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به ثبت رسیده است، هر دو مدل با پیشرفت چشمگیر در زمینه عکاسی راهی بازار خواهند شد. این شرکت احتمالاً از عبارت «The Camera. Reimagined» برای تبلیغ پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود از سری گلکسی اس استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه نام تجاری داک DeX Pad نیز به ثبت رسیده است؛ این داک با DeX Station جایگزین خواهد شد و تغییراتی در جای‌گیری گوشی روی آن به‌‌ وجود خواهد آمد. براساس شایعات، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با حفظ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، در چهار رنگ مختلف عرضه خواهند شد؛ یکی از رنگ‌های احتمالی، بنفش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها