به لطف آپدیت جدید اپلیکیشن، ارسال سلسله توییت از همیشه راحت تر شده است. توییتر در آخرین آپدیت اپلیکیشن خود گزینه ای اضافه کرده که در فیلد نوشتن توییت بتوانید مثل ایجاد یک نظرسنجی، تعداد توییت هایتان را هم مشخص کنید تا همگی به طور همزمان توییت شوند.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۵۸
امکان ارسال سلسله توییت رسما به اپلیکیشن توییتر اضافه شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، اگر جزو کاربران فعال توییتر باشید، مطمئنا با توییت های پشت سر هم یا به اصطلاح «سلسله توییت» ها آشنا هستید. کاربران توییتر تا امروز برای ارسال متن های طولانی، آن ها را در توییت های 280 یا 140 کاراکتری تقسیم کرده و به شکل سلسله توییت های شماره گذاری شده روی تایم لاین ارسال می کردند.

اما به لطف آپدیت جدید اپلیکیشن، ارسال سلسله توییت از همیشه راحت تر شده است. توییتر در آخرین آپدیت اپلیکیشن خود گزینه ای اضافه کرده که در فیلد نوشتن توییت بتوانید مثل ایجاد یک نظرسنجی، تعداد توییت هایتان را هم مشخص کنید تا همگی به طور همزمان توییت شوند.

خوشبختانه استفاده از این قابلیت به همان راحتی است که تصورش را می کنید. کافیست برای اضافه کردن یک توییت، از پنجره ارسال توییت روی آیکن جدید + اشاره نمایید. با این کار فیلد جدیدی باز می شود تا بتوانید توییت بعدی تان را در آن بنویسید.

اگر هم دو توییت برای رساندن مفهوم کافی نبود، می توانید یک بار دیگر دکمه + را بفشارید تا توییت سوم را هم بنویسید. توییتر در نسخه فعلی این امکان را به شما داده که با همین روش به طور همزمان 25 توییت را روی تایم لاین ارسال کنید.

نکته خوب این که خوانندگان توییت هم می توانند به لطف گزینه Show This Thread، کل سلسله توییت شما را از اول تا آخر در یک صفحه مشاهده نمایند. این قابلیت همین حالا برای نسخه های iOS و اندروید توییتر منتشر شده و به زودی به نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی نیز راه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها