تقریبا تمام کمپانی‌های تکنولوژی کار خود را در سال 2017 به پایان رسانده‌اند و در حال آماده‌سازی محصولات خود برای سال 2018 هستند. یکی از رویدادهایی که اوایل سال آینده برگزار خواهد شد، نمایشگاه CES است که هر ساله در لا‌س‌وگاس ایالات متحده برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۱۲
گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در CES 2018 رونمایی نمی‌شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، بسیاری از کمپانی‌های تکنولوژی خود را آماده کرده‌اند تا بهترین و جدید‌ترین دستاورد‌های خود را در رویداد CES 2018 به نمایش ‌بگذارند که یکی از این کمپانی‌ها، سامسونگ است.

اینطور که شایع شده، غول کره‌ای تلاش می‌کند که پرچمدار بعدی خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد، اگر چنین اتفاقی بیافتد و سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در CES 2018 رونمایی کند.

رقابت این کمپانی با اپل رنگ و بوی تازه‌ای خواهد گرفت، چرا که معمولا بین عرضه گوشی‌های اپل و سامسونگ یک فاصله طولانی وجود.

اما سامسونگ اخیرا به منابع کره‌ گفته است که این کمپانی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رویداد CES 2018 رونمایی نخواهد کرد. از همین رو حتی شرکای اصلی و تجاری این غول هم نمی‌توانند اطلاعات زیادی از این گوشی ها به دست آورند.

این موضوع باعث می‌شود که تقریبا تمامی شایعات عرضه زودتر از موعد اس 9 کمرنگ شود و تنها می‌توان امید داشت که سامسونگ از دیگر دستاوردهای خود در رویداد CES سال آینده پرده بردارد.

معمولا سامسونگ در ماه‌های فوریه و اوایل مارس پرچمدار‌های سری اس خود را معرفی می‌کند و تقریبا نزدیک به نمایشگاه MWC بارسلونا می‌توان انتظار رونمایی از گلکسی S9 و گلکسی S9+ را داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها