در روزهای ابتدایی سال 2018 باید منتظر رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A باشیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۷۵
گلکسی A8 پلاس به جای گلکسی A7 جدید در سال 2018 معرفی خواهد شد! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی ‌رو،‌ دو سال پیش در چنین روزی (2 دسامبر 2015) سامسونگ جدیدترین مدل‌ها از گوشی‌های سری گلکسی A را که پسوند 2016 را یدک می‌کشیدند، رونمایی و عرضه کرد. این شرکت یک سال بعد زمان‌بندی خود را کمی تغییر داد و به جای عرضه مدل‌های جدید گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 در اواخر سال 2016، منتظر آغاز سال جدید شد و در تاریخ 2 ژانویه 2017 مدل‌های 2017 این گوشی‌ها را روانه بازار نمود. حال، این طور که به نظر می‌رسد در سال 2018 هم شاهد چنین سیاستی خواهیم بود و در روزهای ابتدایی سال 2018 باید منتظر رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A باشیم.

بر اساس تصویری که توسط یکی از کاربران بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کشور چین، یعنی ویبو (Weibo) منتشر شده، حداقل یکی از این گوشی‌های جدید دارای نام جدیدی نیز خواهد بود. این گوشی که فعلاً با نام SM-730 شناخته می‌شود، برخلاف انتظار همگان که منتظر معرفی آن به عنوان گلکسی A7 جدید بودند، به احتمال زیاد در سال 2018 و با نام گلکسی A8 پلاس راهی بازار خواهد شد.

چنین تغییر نامی توسط سامسونگ، قبلاً هم سابقه داشته و این شرکت کره‌ای برای هماهنگ کردن هر چه بیشتر سری نوت با سری S، فبلت گلکسی نوت 7 را به جای گلکسی نوت 6 معرفی کرد تا به همراه گلکسی اس 7 در سال 2016 عرضه شود. این بار هم تغییر شیوه نامگذاری گوشی‌های سری گلکسی A، تاحدودی قابل توجیه است، زیرا سامسونگ قصد دارد در این گوشی هوشمند هم از سبک طراحی جدید خود با صفحه نمایش بلند موسوم به “نمایشگر بی‌نهایت” (Infinity Display) استفاده کند و بدین ترتیب مدل جدید گلکسی A هم ردیف گوشی‌های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 قرار خواهد گرفت. این طور که گفته شده، گلکسی A جدید دارای صفحه نمایشی با نسبت تصویری 18:9 خواهد بود که در مقایسه با نسبت تصویری دو مدل گلکسی اس 8 و همچنین گلکسی نوت 8 (با نسبت تصویری 18.5:9) کمی عریض‌تر به نظر خواهد رسید. البته مسلماً درک چنین تفاوتی تنها از روی تصاویر امکان‌پذیر نیست و باید تا زمان معرفی رسمی گوشی منتظر بمانیم.

هنوز هیچ تصویری از پشت بدنه مدل‌های جدید سری A منتشر نشده و بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم آیا شایعات پیرامون تغییر محل سنسور اثر انگشت و انتقال آن به قسمت مرکزی پشت بدنه، حقیقت دارند یا نه. همان طور که احتمالاً می‌دانید، محل نامناسب اسکنر اثر انگشت در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس یکی از بزرگ‌ترین ایرادهایی بود که به این گوشی‌های هوشمند گرفته شد و از همین رو سامسونگ قصد دارد تا در محصولات آتی خود مکان مناسب‌تری را برای این سنسور در نظر بگیرد.

خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی رسمی مدل‌های جدید سری گلکسی A باقی نمانده و تا حدود یک ماه دیگر سامسونگ به تمام شایعات و حواشی پیرامون این محصولات پایان خواهد داد. شما نیز می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و به ویژه گوشی‌های هوشمند، با ما همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها