صفحه پشتیبانی گلکسی ایکس سامسونگ (Samsung Galaxy X) در وب‌سایت این کمپانی رویت شد. بر اساس شایعات گلکسی X نام گوشی انعطاف پذیر غول کره‌ای است که سال 2018 عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۲۱
صفحه پشتیبانی گلکسی ایکس خبر از معرفی گوشی منعطف سامسونگ در آینده‌ای نزدیک می‌دهد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت‌نیوز، یکی از آرزو‌هایی که هنوز علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند به آن دست نیافته‌اند، تجربه کار با یک گوشی انعطاف پذیر است. طی یکی دو سال اخیر ما شایعات زیادی را در مورد طراحی یک گوشی انعطاف پذیر از سوی سامسونگ به نام گلکسی ایکس شنیده‌ایم. حال اینگونه به نظر می‌رسد که با رونمایی رسمی از این محصول فاصله‌ی زیادی نداریم. ما نمی‌دانیم شایعات چقدر صحت دارند، اما به تازگی صفحه پشتیبانی گلکسی ایکس در وب‌سایت رسمی کمپانی سامسونگ رویت شده است که می‌تواند به این حرف‌ها دامن بزند.

اینگونه به نظر می‌رسد که وب‌سایت سامسونگ کره اخیرا یک صفحه پشتیبانی مربوط به محصولی با نام گلکسی ایکس را بارگذاری کرده است. هرچند این صفحه به جز نام دیوایس، هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری از آن را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. Galaxy X می‌تواند نام هر گوشی هوشمندی باشد، اما اگر شایعاتی که تا به امروز شنیده‌ایم را باور کنیم، مربوط به یک گوشی انعطاف پذیر از سوی کمپانی سامسونگ است که به زودی معرفی خواهد شد.

اینگونه گفته می‌شود که پرده برداری از گوشی گلکسی ایکس سامسونگ در سال 2018 میلادی انجام خواهد گرفت. به نقل از اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، طی سالیان اخیر عرضه‌ این محصول به جهت ناکافی بودن امکانات تولید و نوارهای نمایشگر آن بارها به تاخیر افتاده است، اما حالا رویت شدن صفحه پشتیبانی گلکسی ایکس در وب‌سایت سامسونگ می‌تواند به ما نشان دهد که به معرفی رسمی این محصول نزدیک شده‌ایم. با این حال باید توجه داشته باشید که گوشی منعطف سامسونگ گلکسی X به شکل محدودی تولید خواهد شد و احتمال دارد بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان این محصول را به صورت انحصاری در اختیار بازارهای کشور خود، کره جنوبی، قرار دهد. هرچند ما امیدواریم که فروش این محصول به شکل جهانی انجام شود و شاهد افزایش محصولات منعطف طی سالیان پیش رو در بازار باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها