در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد بروز مشکل در پرچمداران امسال گوگل شنیده‌ایم. به عنوان مثال برخی از مشکلاتی در صدا و روشن شدن ناگهانی صفحه نمایش خبر می‌دادند. امروز نیز برخی از کاربران از واکنش گرا نبودن لبه‌های صفحه نمایش گوشی پیکسل 2 ایکسل ال گلایه داشتند.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۳۰
مشکل جدید در صفحه نمایش پیکسل 2 ایکس ال ! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، واکنش گرا نبودن به این معنی که هنگامی که دست با لبه‌های صفحه نمایش تماس دارد، نمایشگر واکنش مطلوبی به لمس ایجاد شده نشان نمی‌دهد. با تماشای ویدیو زیر بهتر متوجه این مشکل خواهید شد:

همانطور که مشاهده کردید در لبه‌های صفحه نمایش حساسیت واکنش گرا بودن کم است. در خبرها آمده که مسئولان گوگل اعلام کردند این مشکل و مشکلات قبلی را با یک به روز رسانی نرم افزاری حل خواهند کرد. در پرچمداران سال گذشته گوگل یعنی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال نیز شاهد مشکلاتی بودیم که با به روز رسانی‎‌های نرم افزاری گوگل رفع شدند.

به هر حال انتشار این خبرها و وجود چنین مشکلاتی در گوشی‌های گوگل، قطعا در فروش پرچمداران جدید این کمپانی تاثیر گذار خواهد بود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی آپدیت‌های نرم افزاری برای رفع مشکلات موجود در پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر می‌شوند و آیا مشکلات این دو گوشی با به روز رسانی‌های گوگل مرتفع خواهند شد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها