با اعلام وزیر ارتباطات، فاز دوم رسیدگی به پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم در سامانه 195 آغاز شده و حالا امکان گزارش پیامک های مزاحم با شماره تلفن ثابت نیز فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۳۵
فاز دوم سامانه رسیدگی به پیامک های تبلیغاتی مزاحم با شماره‌های ثابت آغاز شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار یک مطلب در حساب کاربری توییتر خود از آغاز فعالیت فاز دوم سامانه رسیدگی به پیامک های تبلیغاتی مزاحم خبر داد. پس از افزایش شکایات مردمی در مورد دریافت پیامک های مزاحم تبلیغاتی با شماره تلفن‌های شخصی، وزیر ارتباطات اعلام کرد که سامانه 195 جهت رسیدگی به این شکایات و برخورد با شماره‌های مزاحم راه‌اندازی شده است.
پیامک های تبلیغاتی مزاحم با شماره‌های تلفن ثابت را هم گزارش کنید

حالا فعالیت این سامانه وارد مرحله جدیدی شده و امکان دریافت گزارش پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی با شماره‌های تلفن ثابت و سرشماره‌های 1000، 2000 و 3000 نیز فراهم شده است. در فاز اول فعالیت این سامانه، امکان شکایت از پیامک های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی ایجاد شده بود. مشترکان موبایل می‌توانند در صورت دریافت این پیامک‌های مزاحم، آن را از طریق ارسال پیامک به شماره 195 گزارش کنند. اگر تعداد شکایات از هر شماره به حد نصاب قابل قبول برسد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال کننده برخورد خواهد کرد. مشترکان باید شماره تلفنی که پیامک تبلیغاتی از طریق آن ارسال شده را به صورت *********09 به شماره 195 ارسال کنند.

آذری جهرمی در توییت جدید خود نوشت:

فاز دوم سامانه پیامکی 195 نیز فعال شد. اکنون این سامانه قابلیت دریافت گزارش پیامک های تبلیغاتی مزاحم با شماره های تلفن ثابت و نیز سرشماره‌های 1000، 2000 و 3000 را یافته است. در یک ماه اخیر و با راه‌اندازی این سامانه و همکاری مردم، حجم قابل توجهی از پیامک‌های مزاحم رفع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها