همان‌گونه که مطلع هستید، شرکت HMD Global به‌تازگی گوشی میان‌رده‌ نوکیا 7 و گوشی پایین‌رده نوکیا 2 را به‌صورت رسمی معرفی کرده است. طرفداران و هواداران این کمپانی درحال حاضر منتظر معرفی گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت به نام نوکیا 9 با نمایشگر تمام صفحه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۴۷
اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند نوکیا ۹ با شماره ساخت TA-1042 منتشر شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، به‌تازگی یک گوشی جدید با برند نوکیا و با شماره ساخت TA-1054 گواهینامه 3C را دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که این گوشی همان نوکیا 9 باشد. اگر به یاد داشته باشید، در ماه گذشته دو گوشی با شماره ساخت TA-1041 و TA-1042 گواهینامه 3C را دریافت کرده بودند و TA-1041 در روز‌های گذشته با نام نوکیا 7 معرفی شد.

البته شایعاتی نیز شنیده می‌شود مبنی‌بر این‌که مدل TA-1042 متعلق به یک نسخه‌ دیگر نوکیا 7 یا نوکیا 8 خواهد بود و براساس گمانه‌زنی‌های این منبع، این احتمال وجود دارد که مدل TA-1054 گوشی نوکیا 9 باشد. گوشی نوکیا 7 یک ماه پس از دریافت گواهینامه‌ 3C معرفی شد و باتوجه به دریافت گواهی 3C برای مدل TA-1054 در تاریخ 26 سپتامبر، به احتمال فراوان زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است.

در روز‌های گذشته تصاویری از پنل پشتی این گوشی لو رفته بود و براساس تصاویر منتشر شده، این گوشی همانند نوکیا 8 به دوربین‌ دوگانه‌ عمودی مجهز خواهد شد. علاوه‌بر این، در پشت گوشی سنسور اثرانگشت نیز دیده شده و پیش‌بینی می‌شود که این گوشی به نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شود.

گوشی نوکیا 7 به بدنه‌ شیشه‌ای مجهز شده و انتظار می‌رود که نوکیا 9 نیز بدنه‌ شیشه‌ای داشته باشد. براساس تصاویر منتشر شده در گذشته، این گوشی به احتمال فراوان با طراحی بدون حاشیه معرفی خواهد شد.

با توجه به این موضوع که گوشی نوکیا 8 به‌تازگی عرضه شده، بعید به‌نظر می‌رسد که گوشی نوکیا 9 در آینده‌ نزدیک معرفی شود زیرا این موضوع می‌تواند موجب کاهش فروش نوکیا 8 شود. بر‌اساس شایعات، این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 835، رم 6 و 8 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، اسکنر عنبیه چشم و با گواهی IP68 عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها