همان طور که می دانید همواره در روز عرضه یک آیفون جدید، صف های طولانی و چند صد نفره ای در مقابل فروشگاه های عرضه کننده تشکیل می شود که مشتریان در این صف ها بی صبرانه منتظر دریافت موبایل مورد علاقه خود می مانند.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۸
شکنندگی شیشه بدنه، مهم‌ترین دردسر صاحبان آیفون 10 + عکس

به گزارش جام‌ ‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، ما چه اتفاقی می افتد اگر تلفن هوشمندی که با پول های پس انداز شده خریده می شود، روی موزاییک پیاده رو بیافتد؟ اتفاقی که سه سال پیش برای آیفون 6 یک جوان استرالیایی و درست پس از خروج از فروشگاه اپل در روز عرضه محصول رخ داد.
به خریداران آیفون 10 توصیه می شود برای آن حتماً یک کاور محافظ نیز تهیه کنند

حالا جدیدترین موبایل اپل یعنی آیفون 10 به بازار عرضه شده که با قیمت 1000 دلاری خود، در حالت عادی (و بدون هزینه های ناشی از واسطه گری) نیز محصول لوکس و گرانقیمتی محسوب می شود. اما مسئله اینجاست که آیفون جدید اپل علاوه بر نمایشگر، در پنل پشتی هم از شیشه استفاده کرده که بر اساس گزارشات موجود و بر خلاف ادعای کمپانی، بسیار شکننده است.

با توجه به تصاویر و ویدیوهایی که در چند روز اخیر منتشر شده، به نظر می رسد شکنندگی پنل های شیشه ای آیفون 10 مهم ترین دردسر صاحبان این محصول باشد و به کسانی که تصمیم دارند گران ترین تلفن هوشمند اپل را خریداری کنند، توصیه می شود اندکی بیشتر هزینه کرده و یک کاور محافظ نیز تهیه نمایند.

آیفون 10 موبایل زیبایی بوده و از طراحی خوبی برخوردار است؛ اما با وجود بهره گیری از «مقاوم ترین شیشه ای که تا کنون در یک تلفن هوشمند استفاده شده» (اظهارات اپل) نمی توان گفت در مقابل زمین خوردن کاملاً مقاوم خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها