بی شک کمپانی چینی لنوو را باید یکی از بزرگترین فروشندگان کامپیوترهای شخصی در جهان دانست. به‌نظر می‌رسد این شرکت با اتخاذ سیاست‌های جدیدی، درصدد ارتقای جایگاه خود است. اخیرا این کمپانی با انتشار یک گزارش به بیشترین افزایش سود سه ماهه خود از سال 2015 تاکنون اشاره کرد. همچنین این شرکت چندی پیش مدعی شده بود که با مبلغ زیادی در حال تلاش برای تصاحب بخش PC کمپانی فوجیتسو است.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۳۴
لنوو بخش کامپیوترهای شخصی شرکت فوجیتسو را در اختیار گرفت + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، فوجیتسو نزدیک به دو سال بود که قصد واگذاری بخش PC خود را داشت و این امر در راستای سیاست جداسازی بخش‌هایی از این شرکت که سود زیادی نصیب فوجیتسو نمی‌کنند به شمار می‌رود. اکنون 51 درصد از سهام این بخش در تصاحب شرکت لنوو با مبلغ 157 میلیون دلار قرار دارد.

این معامله همچنین شامل تزریق 22 میلیون دلار پول نقد و همچنین پرداخت 112 میلیون دلار دیگر تا سال 2020 می‌گردد. به‌نظر می‌رسد که شرکت لنوو این بخش را به‌عنوان یک فرصت مناسب برای گسترش فروش کامپیوترهای شخصی خود می‌‌داند. به‌ هر حال این شرکت را بیش از همه به‌خاطر عرضه کامپیوترهایش می‌شناسیم.

این حرکت شاید به لنوو در تصاحب جایگاه HP کمک کند، چراکه از ابتدای سال، شرکت لنوو جایگاه بزرگترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی را به HP واگذار کرده که دلیل اصلی آن را شاید بتوان در عملکرد درخشان HP در آمریکای شمالی دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها