مانیتور قابل حمل AOC مجهز به درگاه USB نوع C و اندازه 15.6 اینچ معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت این مانیتور یو اس بی نوع سی آشنا شوید.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۰۱
مانیتور قابل حمل AOC مجهز به درگاه USB‌ نوع C‌ معرفی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت نیوز، هر چه که می‌گذرد، درگاه USB نوع C بیشتر در لپ تاپ ها، کامپیوترها و گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های سازنده نیز به همین نسبت طیف وسیعی از لوازم جانبی مجهز به درگاه نوع C را روانه‌ی بازار کرده‌اند. در تازه‌ترین این محصولات، ما با مانیتور قابل حمل AOC ملاقات خواهیم کرد چند روز پیش توسط این شرکت معرفی شد. این مانیتور قابل حمل، حاوی یک پنل 15.6 اینچی است که توسط یک سیم USB‌ نوع C به کامپیوتر شما متصل خواهد شد.

این درگاه هم نقش پاور و هم منبع ویدیویی را بازی خواهد کرد و به کاربران اجازه می‌دهد جهت استفاده از مانیتور قابل حمل AOC نیازمند هیچ کابل دیگری نباشند. قاب خارجی این مانیتور، مشکی براق طرح پیانو با لبه‌هایی نقره‌ای است و یک پنل آی پی اس ال سی دی FT Active Matrix نیز در جولی آن قرار گرفته است. این پنل یک ال ای دی بکلیت است و ارائه کننده فضای مشاهده تصاویر 15.6 اینچی خواهد بود. پنل مذکور همچنین قادر به پشتیبانی از وضوح فول اچ دی یا 1920×1080 در نرخ 60 فریم بر ثانیه است.

همراه با مانیتور قابل حمل AOC مشتریان یک پایه استند را نیز دریافت خواهند کرد. این استند در زمانی که نیازی به استفاده از دیوایستان نداشته باشید نیز به عنوان یک پوشش بر روی نمایشگر قرار می‌گیرد. بنابراین بدون هیچگونه وسیله اضافی‌تری جز خود مانیتور و یک کابل USB‌ نوع C نیازی نیست وسیله جانبی دیگری در کوله پشتی شما قرار گیرد.
قیمت مانیتور قابل حمل AOC تنها 200 دلار است

عمق رنگ پنل نمایشگر این مانیتور 262 هزار رنگ است و مصرف برق آن نیز 8 وات است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است مانیتور قابل حمل AOC باتری لپ تاپ شما را نیز تمام کند، بنابراین شما با استفاده از دو قابلیت «رابط کاربری هوشمند به منظور تنظیم مانیتور از طریق نرم افزار کامپیوتری» و «نور آبی کم» می‌توانید این مصرف را مدیریت کنید. در انتها، لازم به ذکر است این مانیتور با کد محصول 11601FWUX و قیمت 200 دلار به فروش خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها