اینستاگرام سال گذشته قابلیت جدیدی تحت عنوان «Live» یا استریم ویدیو های زنده را به بخش استوری اضافه کرد که بر اساس آمار و اطلاعات موجود، بسیار موفق بوده و با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۲۷
آپدیت جدید اینستاگرام امکان لایو استریم مشترک با دوستان را فراهم می‌‌کند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، تیم اینستاگرام نیز با توجه به محبوبیت سرویس جدید، با ارائه آپدیت های مختلف ویژگی های تازه ای مانند امکان بازپخش یا فیلترهای متنوع را به آن افزود که منجر به افزایش رضایت کاربران اپلیکیشن شده اند.

حالا کمپانی قابلیت دیگری را به بخش لایو اضافه کرده که به کاربران اجازه می دهد هنگام استریم زنده ویدیو، یکی از بینندگان را انتخاب کرده و لایو استوری را به صورت مشترک با دوست مورد نظر خود ادامه دهند.

استوری لایو مشترک برای سایر بینندگان به صورت اسپلیت اسکرین نمایش داده می شود

برای انجام این کار کافیست هنگام استریم ویدیوی زنده، در سمت راست و پایین صفحه آیکونی که دو صورت را در کنار هم نشان می دهد لمس کنید و از لیست بینندگان، یک نفر را برای لایو مشترک انتخاب نمایید. البته مخاطب نیز باید دعوت شما را بپذیرد که در این صورت، استوری لایو برای سایر بینندگان به صورت «اسپلیت اسکرین» نمایش داده می شود.

لازم به ذکر است که کاربر می تواند در هر لحظه مخاطب ویدیوی مشترک را تغییر دهد، و فرد دعوت شده نیز هرگاه بخواهد امکان خروج از لایو استوری را خواهد داشت. همچنین ویدیوهای مشترک در قسمت استوری سایر کاربران به صورت دو دایره در کنار هم نشان داده خواهند شد.

گفتنی است قابلیت مورد بحث به منظور ترغیب کاربران برای استریم ویدیوهای زنده ارائه شده، و در آپدیت جدید اینستاگرام (نسخه 20) برای اندروید و iOS قابل استفاده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها