اگر از پیام‌رسان‌های شبیه به‌هم خسته شده‌اید و می‌خواهید یک تجربه متفاوت از ارتباطات داشته باشید، این شبکه اجتماعی متفاوت را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۶۱
بازگشت به دوران واکی تاکی

«مارکو پولو ویدئو واکی تاکی» یک پیام‌رسان چهره به چهره برای مکالمات فردی و گروهی است که خانواده و دوستان را با گفت‌و‌گوها و لحظات به اشتراک‌گذاشته شده نزدیک‌تر می‌کند. اتصال چهره به چهره، شما را بدون توجه به فاصله با کسانی که دوست دارید، نزدیک‌تر می‌کند. فرستادن یک ویدئو، شروع یک مکالمه، گفتن یک داستان، هماهنگ کردن برنامه‌ها و به اشتراک گذاشتن برنامه‌ها، از قابلیت‌های اپ Marco Polo Video Walkie Talkie است. می‌توانید به هر تعداد که دوست دارید، گروه درست کنید تا با دوستان دور و نزدیک و اعضای خانواده در ارتباط باشید. فیلترهای صوتی و دوربین، شما را سرگرم می‌کند و می‌توانید یک کل‌کل حسابی در گروه‌هایی که عضو هستید، راه بیندازید. امنیت این نرم‌افزار ارتباطی نیز خوب است و محیط کاربری ساده و روان، کار کردن با آن را بسیار راحت‌تر کرده است. هر کدام از پیام‌هایی که می‌فرستید پولو نام دارد، این پولوها روی سرور ذخیره می‌شوند تا فضای دستگاه شما خالی بماند.

حمایت از تولید ملی

بسیاری از کالاهایی که روزانه مصرف می‌کنیم، در داخل کشور تولید می‌شوند و کیفیت خوبی دارند. شاید به دلیل آشنا نبودن با خیلی از کالاهای باکیفیت داخلی، به کالاهای مشابه خارجی روی بیاورید، ولی اپلیکیشن «سه نیک شاپ» سعی دارد شما را با کارخانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی و محصولات آنها آشنا کند تا کالاهای داخلی موردنیاز خود را به‌راحتی تهیه کنید. این کار هم باعث رشد تولید و اشتغال داخلی در سالی که رهبر انقلاب بر تولید ملی تاکید کردند، می‌شود و هم می‌توانید محصولات موردنظر خود را به‌راحتی در خانه یا هر جایی که می‌خواهید تحویل بگیرید. ویژگی جالب «سه نیک شاپ» این است که شرایطی برای رقابت و درآمدزایی کاربران نیز ایجاد کرده است؛ شما می‌توانید این برنامه را به دیگران معرفی کنید و از نصب این برنامه توسط دوستان و آشنایان و عضویت و خرید آنها درآمد به دست آورید.

ساخت یک تصویر واحد از چند تصویر

امروزه در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر، تصاویر کلاژ زیادی دیده می‌شوند، تصاویری که از ترکیب حداقل دو عکس ساخته شده‌اند. اپلیکیشن‌های متفاوتی به شما کمک می‌کنند چند عکس را در قاب‌بندی‌های مختلف ترکیب کنید و یک تصویر واحد بسازید.

Pic Collage یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که برای کلاژ تصاویر عرضه شده است. در این اپ، ده‌ها قالب مختلف برای ترکیب تصاویر وجود دارد. ابتدا عکس‌های موردنظر خود را انتخاب کرده و بعد ترکیبی را که به تصاویرتان می‌آید، تائید ‌کنید. حال گزینه Save را فشار دهید یا از همان‌جا در شبکه‌های اجتماعی منتشر ‌کنید. از امکانات دیگری که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توان به افزودن استیکرهای مختلف به عکس اشاره کرد که بیش از 1500 استیکر و 89 تصویر زمینه برای عکس‌های کلاژ وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های این اپ، امکان حرکت انگشت دست برای برش دادن عکس و تبدیل آن به استیکر است.

یک تمرین خوب برای مغز

شما با تاریکی احاطه شده‌اید، تنها راه برای دیدن چیزها و پیدا کردن راهی برای خروج، این است که به اندازه کافی در هر جایی رنگ بپاشید. رنگ‌آمیزی کردن به دید و جهت‌گیری شما در فضا کمک می‌کند. البته فراموش نکنید این بازی فقط به رنگ متکی نیست، بدون منطق و تفکر انتزاعی، هیچ راه خروجی پیدا نخواهید کرد. بازی !SplashUp که توسط GameCream در سبک آرکید ساخته شده، یک فرصت عالی برای تقویت حافظه بصری و تفکر انتزاعی است. این بازی عالی و نوآورانه به گفته بسیاری، یکی از بهترین بازی‌های موبایلی است که برای کاربران بالای 3 سال عرضه شده است. به گفته سازندگان قرار است در به‌روزرسانی بعدی، سطح‌های بیشتری به بازی افزوده شود. روش بازی به این شکل است که یک توپ نورانی را باید به منبع نور در طرف دیگر صفحه برسانید. برای این کار باید با رنگ‌هایی که به محیط بازی می‌زنید، مسیر توپ نورانی را هدایت کنید.

تانک‌ها وارد میدان می‌شوند

قبل از هر چیز باید بدانید برای انجام این بازی به اتصال به اینترنت و یک گیگابایت رم نیاز دارید. در بازی آنلاین «نبرد آهنین» صاحب یک تانک می‌شوید که باید با آن وارد نبردی بی‌پایان علیه دشمنان خود شوید. سلاح‌های فوق‌العاده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید با نشانه‌گیری و شلیک خوب، سرنوشت خود را تعیین کنید. باید مهارت خود را در مقابل دشمنان محک بزنید و با ترفیع درجه، از سلاح‌های بیشتری بهره‌مند می‌شوید. سازندگان نوید داده‌اند تانک‌های متنوع، ارتقا دادن سلاح‌ها، مبارزات تیمی و مبارزات هرج و مرج بزودی به بازی اضافه خواهد شد. البته این نکته را نباید از یاد ببرید که بازی حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف می‌کند. گیم‌پلی بازی و چینش فونت‌ها می‌توانست بسیار بهتر باشد، ولی در کل اگر قصد سرگرم شدن با یک بازی ایرانی دارید، این بازی جزو گزینه‌های خوب است.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها