اینستاگرام به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان به‌تازگی به آمار 800 میلیون کاربر دست‌ یافت که پیشرفت چشمگیری به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۰۶
مدیریت و کنترل کامنت‌ها در اینستاگرام بهبود یافت + اسکرین شات

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، یکی از بخش‌های این شبکه اجتماعی که نیاز به بهبود داشت بخش کامنت و یا همان نظرات است که امروز با خبر شدیم قابلیت‌هایی برای مدیریت این بخش در اختیار کاربران قرارگرفته است که مسلماً برای همه خوشحال‌کننده خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های جدید این است که کاربران می‌توانند مشخص کنند چه کسانی اجازه گذاشتن کامنت در پست‌هایشان را داشته باشند. شما می‌توانید این دسترسی را برای همه، کسانی که شما را دنبال کرده‌اند، کسانی که شما آن‌ها را دنبال کرده‌اید و کسانی که هم شما آن را دنبال کرده‌اید هم آنها شما را دنبال کرده‌اند تنظیم کنید. همچنین می‌توانید کاربران خاصی را نیز از امکان ثبت کامنت محروم کنید.

قابلیت بعدی زمانی کاربرد دارد که در یک پخش زنده شخصی که در حال ضبط است نیاز به حمایت روحی و روانی داشته باشد. در صورت گزارش شما برای نیاز به این موضوع ایسنستاگرام برای آن شخص صفحه‌ای نمایش خواهد داد که می‌توانند با شماره‌های اورژانسی تماس برقرار کنند و یا امکان تماس و یا پیام برای درخواست از کسی را داشته باشند.

و آخرین مورد اضافه‌شده به اینستاگرام نیز استیکرهای با موضوع مهربانی و عشق‌ورزی است که بخش استوری اضافه‌شده‌اند.

این قابلیت‌ها به‌مرور برای تمام کاربران فعال خواهند شد و ممکن است بین چند روز تا چند هفته طول بکشد تا تمام کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها