سیستم روی چیپ اختصاصی هواوی کرین 970 اولین تراشه‎ی ساخته‌شده تا امروز است که از cat 18 برای دانلود فایل‌ها و cat 13 برای آپلود فایل‌ها پشتیبانی می‌کند. این به این معناست که کرین 970 می‌تواند به سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه دست یابد.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۴۰
کرین 970 به سرعت دانلود 1.2 گیگابیت دست یافت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو،‌ در این تست که با همکاری یک شرکت آلمانی انجام‌ شده است از جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی یعنی 4×4 MIMO و 256QAM بهره برده شده است. تکنولوژی اول با ایجاد مسیرهای اضافی انتقال دیتا سرعت دریافت اطلاعات را افزایش می‌دهد و 256QAM نیز تعداد بیت‌های ارسال‌ شده در هر انتقال را افزایش می‌دهد.

ما خوشحالیم که هواوی با همکاری R & S توانست به این پیشرفت در صنعت گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند. کرین 970 اولین سیستم روی چیپ خواهد بود که از cat 18 برای دریافت اطلاعات و cat 13 برای ارسال اطلاعات پشتیبانی خواهد کرد که در نتیجه سرعت دانلود می‌تواند به 1.2 گیگابیت بر ثانیه برسد. این نقطه عطفی خواهد بود که نشان می‌دهد سیستم روی چیپ های کرین هواوی بار دیگر در جایگاه پیشرو صنعت ارتباطات بی‌سیم LTE-A-Pro قرار دارند. Ai Wei از هواوی

شاید برایتان سؤال باشد کرین 970 که در آینده شاهد استفاده از آن در هواوی میت 10 خواهیم بود در مقابل بهترین سیستم روی چیپ کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 که در محصولاتی همچون سامسونگ گلکسی نوت 8 و اسنشال فون استفاده‌شده است چگونه عمل می‌کند. خب اسنپدراگون 835 یک قدم عقب‌تر از کرین 970 است چون از cat 16 پشتیبانی می‌کند و این یعنی حداکثر سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه. با اینکه شاید این تفاوت‌ها چندان برای کاربران مهم نباشد و تا مدت‌ها شاید سرویس دهنگان نیز این پهنای باند را ارائه نکنند اما درهرصورت کرین 970 بهترین عملکرد را درزمینه ارتباطات LTE در حال حاضر دارا می‌باشد. اولین تلفن همراه مجهز به این سیستم روی چیپ هواوی میت 10 خواهد بود که در تاریخ 24 مهرماه معرفی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها