وزیر ارتباطات روی خط حالا خورشید درباره حذف برنامک های ایرانی از اپ استور صحبت کرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۷۶
پاسخ وزیر ارتباطات درباره حذف برنامه های ایرانی از اپ استور و رفع فیلترینگ توئیتر

به گزارش جام جم آنلاین، آذری جهرمی گفت: از دشمن جز دشمنی چیز دیگری نباید انتظار داشت. تحریم های جدیدی علیه ایران وضع نشده است

وی افزود: دولت جدید آمریکا علاقه مند است در توافق صورت گرفته اختلال ایجاد کند.یک دسته از مشکلات به شرکت گوگل برمی گردد و سعی می کند انحصارات ذاتی ایجاد کند.تمام تلاش ما بر این است که مساله را حل کنیم چون موضوع مهمی در کسب و کار نوپا برای جوانان است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: کره جنوبی وابستگی مطلق خود را به گوگل و اندروید کم کرده است، این موضوع در دستور کار ما نیز هست.شرکت سامسونگ برنامه ای برای کمتر کردن وابستگی به گوگل دارد. می توان با آنها و یا کشور ژاپن مذاکراتی داشت البته ما تصمیم نداریم زندگی عادی مردم را مختل کنیم/ این همان هدفی است که تحریم کنندگان ما دارند . پس باید از برخورد تند شعاری پرهیز کنیم

جهرمی گفت: محدودیتی در استفاده از اسنپ و تپسی در کرج به وجود نیامده است.ما نمی پذیریم که کسب و کارهای سنتی جلوی کسب و کارهای نوپا را بگیرند.

وی ادامه داد: در حال پیگیری رفع فیلتر توییتر هستیم، بخش های مختلف کشور در حال بررسی هستند، نگاه ما عوض نمی شود ممکن است و مثبت است اما شایدکار ما به نتیجه نرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها