در حالی‌که با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز شاهد سریع‌تر و راحت‌تر شدن امور زندگی روزمره هستیم؛ یکی از شرکت های مشهور تولید لوازم خانگی در رویداد IFA 2017 از مدل مفهومی یک یخچال متحرک رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۷۴
رونمایی از یخچال متحرک با کنترل صوتی  + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، شاید بارها برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که از خستگی یا بی‌حالی توان بلند شدن و رفتن به سمت آشپزخانه برای برداشتن یک نوشیدنی از درون یخچال را نداشته باشید. حال نظرتان درمورد یخچالی که مواد غذایی را به سمت شما و در جایی که نشسته‌اید بیاورد چیست؟ حال شاید دیگر این مورد چندان دور از دسترس نباشد چراکه پاناسونیک مدل مفهومی یخچالی را معرفی کرده که به درخواست‌های صوتی کاربران پاسخ داده و به سمت کاربر حرکت می‌کند.

به عبارت دقیق‌تر با داشتن این یخچال‌ها کافیست هنگام تشنگی یا گرسنگی خود، یخچال را صدا زده و از او بخواهید که به سمت شما بیاید تا مثلا یک لیوان شیر بنوشید. نکته جالب دیگر در رابطه با محصول موردنظر این بوده که فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خانه‌های کوچک باشد.

با این وجود پاناسونیک فعلا تنها از مدل مفهومی این یخچال پرده‌برداری کرده و هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی این محصول طراحی و تولید گردد.

با توجه به این‌که خانه‌های امروزی در حال کوچک‌تر شدن هستند، شاید روزی وجود چنین یخچال‌هایی کاملا ضروری به‌نظر برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها