تاکنون اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی بدون حاشیه‌ جدید شیائومی منتشر شده است. در هفته‌های گذشته یک ویدیو مفهومی از این گوشی توسط طراح معروف ‌گوشی به نام Philippe Starck منتشر شده بود. اخیرا نیز عکس‌هایی از پنل پشتی این گوشی انتشار یافت.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۲۶
عکس‌های جدیدی از گوشی شیائومی Mi Mix 2 منتشر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، به‌تازگی تصویری از این گوشی منتشر شده که به‌‌نظر می‌رسد تصویر اصلی و واقعی این دیوایس باشد. در این تصویر حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر قابل مشاهده است و طراحی گوشی نیز بسیار شبیه‌ به چیزی بوده که در ویدیو‌ی منتشر شده در هفته‌های گذشته شاهد آن بودیم.

از مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن 1440 در 2560 (QHD)، پردازنده اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی Adreno 540 اشاره کرد. این گوشی در سه نسخه‌ به‌فروش خواهد رسید. نسخه‌ پایه با 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت، نسخه‌ی میانی با 6 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت و نسخه‌ی گران‌قیمت با 8 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت عرضه خواهد شد.

در پشت گوشی یک دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و در جلوی آن دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. براساس برخی از شایعات این گوشی در تاریخ 12 سپتامبر معرفی خواهد شد اما با توجه‌ به این‌که در این تاریخ آی‌فون جدید نیز معرفی خواهد شد، معرفی Mi Mix 2 در این زمان کمی بعید به‌نظر می‌رسد. این گوشی گواهینامه‌ 3C را در چین دریافت کرده و این موضوع بدین معنی بوده که Mi Mix 2 به‌زودی معرفی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها