همانطور که می‌دانید یکم شهریور سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. در هفته‌های گذشته خبرهای بسیاری در مورد گلکسی نوت 8 دیده و شنیده‌ایم. از طراحی و دوربین گرفته تا مشخصات سخت افزاری و قیمت همه خبرهایی بودند که پیرامون پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ منتشر شده‌اند
کد خبر: ۱۰۶۴۷۳۰
گلکسی نوت 8 در وبسایت سامسونگ رویت شد! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، وبسایت سامسونگ امروز مشخصات گلکسی نوت 8 را در وبسایت خود ثبت نمود. شماره مدل این گوشی SM-950ZKAXAA می‌باشد که مربوط به نسخه آنلاک این گوشی در کشور آمریکا است. البته ساعاتی پس از رویت گلکسی نوت 8 در وبسایت سامسونگ، این گوشی از صفحه وبسایت این کمپانی حذف شد تا در زمان مقرر و پس از معرفی نوت 8 به سایت سامسونگ اضافه شود.

بیشتر بخوانید: هر آنچه از گلکسی نوت 8 سامسونگ میدانیم؛ مشخصات، زمان عرضه و …

در تصویر مربوط به گلکسی نوت 8 در وبسایت سامسونگ، اطلاعات زیادی از گوشی دیده نمی‌شود. تنها مشخص شده که گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی از تصویر فوق مشخص نیست.
البته برخی از مشخصات گلکسی نوت 8 را در خبرها فاش شده که در جدول زیر آن‌ها را مشاهده می‌نمایید:

cابعاد 162.5 * 74.6 * 8.5 میلی متر
صفحه نمایش 6.3 اینچ از نوع سوپر امولد و با رزولوشن 1440 * 2960 و نسبت تصویر 18.5:9
پردازنده اسنپدراگون 835 / اگزینوس 8895
رم 6 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
دوربین اصلی دوگانه 12 + 12 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 2 برابری
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار
باتری 3300 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی سیم

روز چهارشنبه و با معرفی گلکسی نوت 8 تمام شایعات پیرامون این گوشی پایان می‌یابد و به طور کامل با پرچمدار جدید سامسونگ و ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها