لینکدین در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن موبایل خود، قابلیتی جدید برای ساخت و اشتراک‌گذاری ویدیو اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۲۶
امکان ارسال ویدیو در اپلیکیشن موبایل لینکدین فراهم شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، لینکدین می‌خواهد تا آنجا که امکان دارد به کاربران خود اجازه بدهد هر نوع محتوایی را در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک بگذارند. به همین جهت این کمپانی در جدیدترین اقدامش، یک ابزار برای ساخت ویدیو در اپلیکیشن موبایل خود ارائه کرده است.

ویژگی جدید لینکدین فعلا فقط برای مشارکت‌کنندگان فعال در دسترس قرار گرفته است؛ اما به‌زودی به‌طور عمومی برای همه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی فعال خواهد شد.

لینکدین در متن ایمیل معرفی قابلیت جدید این‌گونه نوشته است:

به نمایش درآوردن برخی از مطالب بهتر از گفتن آن‌ها است. ویدیو به شما اجازه می‌دهد احساسات مشاهده‌کنندگان بیشتر تحریک شود. علاوه بر این می‌توان با ویدیو به دیگران آموزش داد یا وقتی که تصویر به‌تنهایی گویای منظور شما نیست، در کنار آن از جملات بی‌نظیر و کلمات تأثیرگذار استفاده کنید. ما مشتاقانه منتظریم تا شما از این ابزار جدید برای ارائه‌ی محتوای مورد نظرتان در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین بهره ببرید.

کاربرانی که در حال حاضر به ویژگی یادشده دسترسی دارند، یک آیکون جدید ضبط فیلم در سمت چپ آیکون دوربین بخش اشتراک‌گذاری محتوا مشاهده خواهند کرد که با تپ کردن روی آن، می‌توانند به ابزار ساخت ویدیو دسترسی داشته باشند. پس از تپ کردن روی آیکون جدید ضبط ویدیو، اپلیکیشن لینکدین از شما درخواست می‌کند اجازه‌ی دسترسی به میکروفون را برای آن صادر کنید و سپس عملیات ضبط آغاز خواهد شد. پس از ضبط فیلم مورد نظر، کافی است روی Next تپ کنید و سپس ویدیوی شما به‌عنوان یک فایل ضمیمه در پست جدیدتان اضافه خواهد شد.

لینکدین ابزار ساخت ویدیو را برای افزایش کارایی به کاربران خود پیشنهاد داده است. پیش از این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانستند ویدیوهای ذخیره‌شده در کتابخانه‌ی خود را به پست‌ها ضمیمه کنند؛ اما هیچ گزینه‌ای برای ساخت ویدیوی اختصاصی در این اپ در دسترس نبود.

بنابراین برای استفاده از قابلیت جدید لینکدین، مطمئن شوید که جدیدترین نسخه‌ی اپ موبایل این شبکه‌ی اجتماعی را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید. اگر از ابزار جدید ساخت ویدیوی لینکدین استفاده کرده‌اید، لطفا تجربه‌ی کاربری خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها