نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) نیز با احتمالی بالا عرضه خواهد شد. این خبر از طریق وب سایت خود سامسونگ به دست آمده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۰۸
سامسونگ نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت 8 را نیز روانه بازار خواهد کرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت نیوز، گلکسی نوت 8 تا کمتر از ده روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد، به همین دلیل رفته رفته اطلاعات جزیی بیشتری درباره آن منتشر می‌شوند. البته سازنده دستگاه نیز در لو رفتن این اطلاعات بی‌تقصیر نیست. سامسونگ جزو شرکت‌هایی است که به خوبی از اطلاعاتش محافظت نمی‌کند، به طوری اغلب مشخصه‌هایی از دستگاه‌های پیش روی خود را به صورت غیر مستقیم و یا حتی مستقیم بر روی وب سایت شرکت قرار می‌دهد.

پرچمدار سری نوت در سال 2017، اخیرا با شماره کد SM-N950F در وب سایت رسمی سامسونگ در کشور استرالیا ظاهر شده است. نکته جالب، پسوند DS/ است که در انتهای نام دستگاه قرار دارد. از این سبک نام‌گذاری‌ می‌توان نتیجه گرفت گلکسی نوت 8 دو سیم کارته نیز روانه بازارها خواهد شد.


نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت 8 در کل دنیا به جز آمریکا عرضه خواهد شد

البته واقعیت یا شایعه بودن خبر عرضه نسخه دو سیم کارته گلکسی نوت 8 ، برای کاربران آمریکا تفاوتی نمی‌کند، چرا که به احتمال زیاد آن‌ها همانند قبل فقط قادر به خرید نسخه‌ عادی خواهند بود. گوشی های پیشین سامسونگ با پشتیبانی از دو سیم کارت، همگی از چیپست‌های اگزینوس همین شرکت قدرت گرفته بودند، حال آنکه می‌دانیم محصولات غول‌ کره‌ای همیشه همراه با تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام در بازارهای آمریکا عرضه می‌شوند. البته بعید نیست سامسونگ در سال جاری این روال را تغییر دهد.

صحت و یا کذب همه شایعاتی که تاکنون درباره این گوشی موبایل شنیده‌ایم، در روز بیست و سوم آگوست (اول شهریور) یعنی تاریخ رونمایی دستگاه مشخص خواهد شد. اگرچه هنوز درباره مشخصات فنی و قابلیت‌های محصول کمی شک و تردید داریم، اما به لطف انتشار تصاویر واقعی گلکسی نوت 8 در هفته گذشته، تقریبا از سبک طراحی و ظاهر آن مطمئن شده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها